Je suis Car Go

Ostavite komentar


  1. Čak i da je naručen tekst od Car Go-a, potpuno je na liniji slobodne tržišne ekonomije. Da ne govorim o pravu građana da biraju s’kim će se prevesti.
    Još od decenijskog tolerisanja taksistima ‘vatanja za rukav na aerodromu i žel.stanici, pa do vožnje „njihovim“ putevima, da ne govorim o muzici, koja je po „njihovom“ izboru… podržavam svaku akciju uljuđivanja beogradskih taxsista.
    Tržišna utakmica je jedini način, kao što vidimo. Ako je Zorana prepreka, onda s’njom napolje iz Vlade Srbije.

    1. Po toj logici bi i dileri deviza, narkotika… bili na liniji slobodnog tržišta.
      Sud Evropske unije se izjanio po tom pitanju, pa između ostalog kaže: „Svojom današnjom presudom Sud je presudio da uslugu posredovanja poput one u glavnom postupku – koja se sastoji od povezivanja uz naknadu putem aplikacije za pametni telefon vozača koji se prevozom ne bave profesionalno i koji koriste sopstveno vozilo i lica koja traže gradski prevoz – treba smatrati neodvojivo povezanom s uslugom prevoza i stoga obuhvaćenom kvalifikacijom „usluga u oblasti prevoza” u smislu prava Evropske unije. Prema tome, takva usluga mora biti uopšteno isključena iz područja primene slobode pružanja usluga, Direktive o uslugama na unutrašnjem tržištu i Direktive o elektronskoj trgovini.“

      1. Ha, ha…Što ne pomenu i pedofiliju, pa da se prepozna kancelarija odakle idu saopšrenja.
        Sloboda rada je nedodirljiva kategorija. Oblike rada smišljaju ljudi, a države propisuju pravila igre, ako taj rad nije zabranjen Zakonom ili drugim domaćim ili međunarodnim propisima.
        Prevoz u to spada… očigledno na tvoju žalost.

        1. Prevoz je itekako regulisan zakonima ove države i gazda Car go uopšte ne krije žalost zbog toga.

          1. Ha, ha… Pa, neće pravila igre da diktiraju oblike rada, nego oblici rada diktiraju pravila igre.
            Struja je nekada bila Zakonom zabranjena, pa to nije sprečilo da postane svakodnevnica, odnosno tamo gde je Zakon opstao, to društvo je izumrlo.

        2. Da, sloboda rada je unverzalni pojam, sve dok se ne ograniči odgovarajućom regulativom. Po zahtevu taksi udruženja Elit iz Barselone (Španija) je pokrenut sudski spor, pre Evropskim sudom pravde. Proces je trajao par godina i suština presude jeste da se Uber i slične kompanije nikako ne mogu podvesti, samo pod termin povezivanje (IT kompanija), već ono što u stvari rade, a tto je prevoz putnika. Posto satj ne dozovljava linkove evo ga originalni tekst (skinut sa sajta Politico).
          „Uber is a transportation company, Europe’s highest court rules
          Decision follows a years-long battle between Uber and EU taxi associations.
          By MARK SCOTT 12/20/17, 9:40 AM CET Updated 1/28/18, 10:58 PM CET
          Uber’s global juggernaut has finally met its match.
          Europe’s highest court on Wednesday dealt the ride-booking service a blow after judges ruled that it must comply with the region’s tough transportation rules.
          The decision represents a significant setback for the company, which has faced a string of other legal woes across the Continent and farther afield.

          It also follows a years-long battle between Uber and EU taxi associations, many of which claim that the American tech company flouts Europe’s transport rules and represents unfair competition for existing players. Uber denies the allegations.
          “It’s a victory for Europe’s taxi companies,” said Damien Geradin, a partner at Euclid Law in Brussels. “Europe’s single market will now become very fragmented with different countries implementing different rules.”
          In its decision Wednesday, the European Court of Justice placed itself on the side of traditional taxis, decreeing that because Uber held great sway over how drivers used its technology, the company must be considered a transport service.
          That definition will require the company to use only licensed taxi drivers, as well as meet other strict regulations linked to health and safety and background checks on drivers on its digital platform.
          “The service provided by Uber is more than an intermediation service,” the judges said in their ruling. “The ride-booking company must be classified as ‘a service in the field of transport.’”
          Mozete nači i zvaničnu odluku, dokumenat Document 62015CJ0434
          Što će reći, slična regulativa je i kod nas, postoji Zakon o prevozu putnika u drumskom saobraćaju i shodno tome, rad CarGo je u potpunosti van zakonskih okvira.
          Drugi i realan problem, koji treba rešavati je povećati broj taksista u Beogradu i ostalim gradovima, kao i smanjiti dužinu čekanja na dobijanje taksi dozvole. Ako sam dobro upućen to bezrazložno traje par godina, smaniiti na par meseci. Molim da se ovaj komentar objavi

        3. Pa ti idi u bladu kod Vucica da radis, ako tine bude dao ti ga tuzi zbog toga sto ti neda da radis ono sto ti hoces.

    2. Tako su, ne tako davno svoje pravo da biraju ,gradjani iskoristoli na nacin da su svoj novac odneli kod Jezde i Dafine.Na kraju smo svi zajedno iz budzeta platili njihovu nepromisljenost,to se tada desilo zbog odsustva drzave pa cak i njenog saucesnistva.Ovde je rec o mnogo manjoj steti osteceni su samo taxi preduzetnici,ali se ovog puta nadam da drzava nece popustiti.Inace clanak na nivou cargo bota,steta za Danas

  2. Možda ova firma bode oči vlastima jer je medju prvima primetila da je car go

  3. Veoma poštujem gospodina Mišu Brkića i smatram ga čovekom od integriteta, tako da mi je žao videti kako žustro komentariše temu o kojoj se nije, rekao bih, nimalo potrudio da sazna prave informacije. Grupa maldih iz firme Cargo, najviše inicijative su pokazali u medijskom blaćenju konkurencije, istim metodama spinovanja kojim se služi i vlast protiv koje su, tobože. Pri tome su za prve tri godine nelegalnog poslovanja na tržištu, prema njihovim rečima, platili 0 poreza. Počeli su da ga plaćaju tek kada su dobili zabranu poslovanja. Za te tri godine su zaradili novca više nego svi njihovi saradnici zajedno. Gospodin Brkić bi, kao poznavalac ekonomije i privrede, trebalo da zna da tržišna utakmica znači iste uslove za sve aktere. To u praksi znači da bi Cargo vozači morali da ispune iste uslove i da imaju iste troškove koje dražava nameće taxi vozačima, što u ovom slučaju Cargo uporno vešto izbegava.

    1. Milane izneli ste toliko neistine da je to tuzno.
      Svaka cast onome ko vam je sastavio tekst!

        1. 1. Car go je poslovao legalno sve do trenutka promene zakona.-cinjenica
          2. Car go uredno placa porez. – cinjenica
          3. Niko ne moze da zaradi novac u prve 3 godine poslovanje,. – cinjenica
          4. Do strajka taksista Car go je jako slabo radio, sa nekih 200 vozila, i imali si i par pauza u radu( koristim ih od prvog dana) – cinjenica
          Obzirom da ponavljate iste fraze koje ponavlja svaki taksista, stvarno nisam nasao za shodnom da vam bilo sta argumentujem cinjenicama. Fascinantno je kako se bahatite po gradu, naplacujete vise za svoje voznje, a onda od jednom ste postali brizni za partnere Car go-a, za drzavu, za gradjane …
          A sa druge strane NIKADA se niste pobunili protiv divljih taksista, a ni protiv YANDEXA koji volsebno postaje partner grada Beograda, pritom izbegavajuci sve zakone drzave obzirom da su Ruska firma, registrovana u Holandiji. Za njihov porez i legalnost poslovanja se ne brinete 😉
          Problem sa Car Go-om je sto je to srpska firma, da su kojim slucajem Amerikanci iza njih, svega ovoga ne bi bilo 🙂

          1. Vaš prethodni komentar u kome kažete „svaka čast ko vam je napisao tekst“, govori najviše o Vama i o tome kako tretirate ljude o kojima ništa ne znate i koje zapravo ne poznajete. Ja sam nekada vozio taxi i zato se u ovu temu razumem više od prosečnog građanina. Predrasuda kako su taksisti drčni, neobrazovani i lopovi je tačna, ali u procentu čak mnogo manjem nego u bilo kojoj „školovanoj“ profesiji. Niste pobili ni jednu moju tvrdnju iz prethodnog posta, sem što ste rekli da Cargo plaća porez i da u prve tri godine poslovanja niko, pa ni oni, ne ostvaruje profit. Zanima me odakle su onda kupili desetine novih automobila i odakle im novac za ovako agresivnu medijsku kampanju. Glavni medijski aduti Cargo su da je taxi mafija, da je država zaostala i ne prepoznaje progres i da oni (Cargo) brinu o građanima. Te tvrdnje su toliko nebulozne da stvarno ne razumem kako neko inteligentan može da padne na takvu manipulaciju. Da je taxi mafija Cargo ne bi bio prisutan na tržištu. Taksisti ne mogu da skupe novac ni da tuže pomenutu firmu, a o podmićivanju političara da i ne govorim. Njihova briga o građanima je posebna priča. Ljudi koji rade za Cargo rade sa minusom i to odgovorno tvrdim. Troškovi taksiste su 50% i više procenata od zarade u zavisnosti od toga kakav auto voze. Ako Cargo svojim partnerima uzima 29% izračunajte sami koliko im ostaje. Priča o tome zašto rade ako im se ne isplati ne stoji, pošto živimo u zemlji u kojoj se većina bori za prosto preživljavanje. Isti ti vlasnici Cargo su već milioneri, u skladu sa svojim neoliberalnim biznisom i stavom, kojim lažima i klevetama upropaštavaju egzistenciju više hiljada ljudi. Taksisti su se oduvek bunili za divljake i otpad u svojim redovima, ali to treba da bude posao države, koja je do sada uglavnom imala samo prazna obećanja ili sporadične jalove pokušaje. Vlada Dragana Đilasa je reagovala tek pošto je njegovoj supruzi jedan divlji taksista pokušao da naplati skuplje vožnju, i to toliko nespretno i bahato, da su stradali mahom obični taksisti bez mogućnosti da se nekom žale. Ne želim da neko pomisli da sam za ovu vlast, naprotiv, radije bih da Đilas vlada 100 godina nego Vučić godinu dana, samo hoću da kažem da svaka vlast može da ima loše poteze, kao da i svaka, pa čak i ova, može da ima i poneki dobar. Cargo je mudro „poleteo“ na krilima protesta „1 od 5 miliona“, iako sa tim nema nikakve veze. Pre će biti, po mom skromnom osećaju, da iza njih stoji neka druga struja vladajuće garniture, možda premijerke Brnabić.

      1. A šta je slagao ? Imate kao vozači Cargo- a placene poreze i doprinose državi ? Imate taxi dozvolu ? Imate lekarsko uverenje ? Imate obraza nešto da trazite ???

        1. 1. Mnogo toga?
          2. Da, vise neko taksisti, s obzirom da taksisti su tako dobre platise poreza, secamo se strajka i blokiranja grada kad vam je drzava trazila da platite zaostale poreze. Trazili ste otpis.
          3. Nisu taksi prevoz = ne treba im dozvola.
          4. Imaju, ali na godinu dana. Pitaj drzavu zasto dosad nije ovo regulisala, nisu oni krivi.

          Eto toliko.

    2. Apsolutno se slažem sa Vama. Tekst nema nikakav kvalitet. Kao da čitamo komentar Nebojše Krstića

    3. Nije stvar u porezu jer nudjeno je da Car Go placa porez isti kao Taksisti. Ali to je moguce samo ako se legalizuje kao varijanta taxi sluzbe sto joj ta ista drzava zabranjuje!
      I nisu uopste problem pravi taksisti za koje ce biti uvek posla i pored Car Go sa istim porezom, malo skuplji ali nema deljenja voznje i apsoluta bezbednost i sigurnost u autu (i tu treba drzava da poradi). Problem su tzv divlji taxisti koji zvanicno ne postoje a otimaju posao svima, porez placaju 0 ali placaju duirektno eure policiji i inspekcijama kao mito da ih pustaju da rade taj neegalan posao.
      dakle imamo totalan haos u resoru Mihajloviceve koja se inace oglasava i o odnosima sa susedima i pravima zena a njen posao bazican ne radi nikako.

    4. Precizno i pravedno! Novinar je nespretno uporedio CarGo sa kafabim na Kopaoniku ali to jezte odlična komparacija! Nelegalni upliv na tržište, svako u svojoj industriji, izbegavanje i korupcija legalnih tokova i zakona im je zajednička osnova za povlašćeni položaj i profit, jer, nije ugostiteljski objekat na Pančićevom Vrhu dom penzionera niti je CarGo udruženje građana za pomoć onima u nevolji na putu. Može ovaj isti novinar ili neko drugi više ambiciozan i istinoljubiv da dublje istraži izvor i jednog i drugog investicionog poduhvata i zapanjila bi ga sličnost.
      Pracna država ne postoji, dakle, prrstanite da proganjajte penzionere ispred Maxia joji pridaju zelebiš ili jaja ili šta-god da dopune svoj budžet i prežive do kraja meseca! Zašto bi neko, sin visokog funkcionera ili pandura, bio u povkašćenom položaju u odnosu na ove siromašne? Zato što ima uticaj j, potplatio je koga je morao, uložio ogromne sume novca u „inovativne tehnologije“ ili na lokaciji od značaja? Za koga, za dobrobit ove očerupane zenlje ili ličnu?

    5. Bio sam taksista 15god, ostavio taj posao pre 25 god i imam iskustva vise nego 90% danasnjih taksista a i ostalih koji o tome pricaju.
      Proputovao sam svet i u svim velikim metropolama Uber funkcionise bez greske. Ne voze zutim trakama, nemaju prava na kojekakve subvencije, jednostavno to je nacin da se gradjani sami organizuju u dopuni kucnog budzeta. Kompanija koja to organizuje placa porez na dobit a vozaci placaju cim probiju neoporezovani godisnji limit. Sav promet je tranparentan, nema lazi nema prevare.
      Doslo je novo doba, staro ustrojstvo taksi prevoza odlazi u istoriju a ministarka ce ostati upamcena po zaostalosti shvatanja i veliko steti koju nanosi gradjanima.

  4. Poštovani gospodine Brkiću, mnogo toga što ste naveli u ovom tekstu, a odnosi se na nefunkcionisanje pravne države u Srbiji je istinito. Ali ovaj konkretan slučaj, koji se odnosi na kompaniju CarGo je, po mom mišljenju, nedovoljno istražen sa Vaše strane. Jer činjenice govore da postoji, kao prvo Zakon o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, koji pomenuta kompanija ne poštuje. Da se razumemo nemam nameru da branim taxi usluge, jer i tu ima mnogo nelegalnog, ali CarGo je klasicna utaja poreza, pronalazenjem odgovarajućih rupa u prethodnoj verziji zakona. Druga stvar, a posledica iznetog da je to poreska utaja (angažuju fizička lica, koja nemaju neophodne uslove za rad, uz obavezno plaćanje poreza za realizovanu uslugu, kao i AirBnB), Uberu i sličnim IT kompanijama je zabranjen rad u mnogim evropskim državama i gradovima. Niko ne brani Uberu, CarGo i sličnim poreskim utajivačima da sklope ugovore sa taksistima, kao što, čini mi se radi jedna druga IT kompanija u Beogradu. Molim lepo, ispoštovan Zakon. Da li treba nešto menjati što nije dobro u Zakonu. Naravno. Ali je suština da svako od nas obavljajući neku poslvnu delatnost mora da plati i poštuje obaveze prema državi.

  5. Stvarno sve ovo zvuči bajkovito ali stvarnost je čini mi se malo drugačija. Moj utisak je da je u osnovi svega interes vredan 30 % od svake vožnje koji se uzima od neposrednih izvršilaca tih vožnji(trudbenika) koji rade svojim kolima koja se amortizuju,benzin plaćaju sami kao i tekuće održavanje i ako nije u pitanju dopunski posao (a često jeste) trebali bi da uplaćuju poreze i doprinose pod uslovom da su registrovani preduzetnici. Inače po rečima vlasnika ,kompanija nije plaćala porez dve ipo godine jer nije imala profit,sve do letos, a pre neki dan isti izjavljuje da je vrednost firme 10 miliona €. Koristeći stereotip da su svi taksisti lopovi(17000 ljudi), ceo esnaf naziva mafijom. Ništa bolje ne prolazi ni Ministarka koja se najgrublje vređa na fejsbuk strani ove firme, a sve zbog nastojanja da Zakon bude u skladu sa evropskim normama.

  6. Pa znaci udruzim se sa gradjanima i obavljam nelegalan prevoz ajmo narode svi tako pa da ima 2000 aplikacije vazno da Vuk uzima od svake voznje 30 posto racunajte 150 din puta 2000 voznji minimum dnevno 300.000 din dnevno minimum covek strpa u svoj dzep puta 30 dana racunajte ljudi dobrobit gospodina Vuka Guberine

  7. Ukoliko je sve ovo tacno odmah pozvati Uber nazad u SRB uz izvunjenje i dozvolitinim rad. To bi bila konkurencija CarGo-u, a ne taksisti

  8. Eto novih glasova SNS-u. 10.000 taksista će podrzati izdaju Srbije i odricanje od Kosmeta i Metohije samo da se CarGo izbaci iz Srbije. Svima je jasno šta Zorana i SNS rade !

    1. Jel ti bar malo sumnjivo da se u ovoj drzavi Car Go, navodno u direktnom sukobu sa vladom, reklamira na svakom cosku? Da kritikuju iskljucivo Mihajlovicku iako svi znamo ko odlucuje o svemu u ovoj drzavi? Da u kritici ministarke, usput pomenu kako predsednik otvara fabrike dok ona zatvara?

      Neverovatno mi je koliko ozbiljni ljudi lako prihvataju sve sto im Car Go servira. Valjda jer je moderno i cool.

  9. Car – go je iz polulegalne prešao u potpuno divlju varijantu. Jasno je da da tu niko od vozača neće biti prijavljen jer neobeležena vozila niko i ne juri, a sad i ne vrše uslugu nego kao “pomoć na putu“. Ako tome dodamo i činjenicu da ta vozila pošto nisu taksi ne moraju da plaćaju 50% veće osiguranje + osiguranje putnika, da naravno ne moraju da plaćaju gomile taksi opštini i državi kao legalni taksisti, da se na njih ne odnosi novi poreski zakon po kom legalni taksista svako malo mora trčati u banku i predavati liste i račune, jasno je zašto zbog daleko manjih troškova mogu da se reklamiraju kao jeftiniji.
    Svesni su i sami da jednog dana neko može ako bude hteo da zatvori sve i zato Car – go nema bukvalno nijedno vozilo u svom vlasništvu. Vozila su vlasništvo samih vozača ili su u najmu od rent – a – car firmi.
    Pitanje je zašto Car – go neće da legalizuje svoju taksi delatnost i normalno obeleži vozila? Osim manjih troškova koje sam već pomenuo tu je i stavka po kojoj uzimaju 29% prometa od svake vožnje. Car – go zna da takvu lihvarsku varijantu ne bi mogao da sprovede s legalnim taksistima zato što legalni taksista može da ide u koje god hoće udruženje, a divlji samo u Car – go.
    Razumem da građani žele jeftiniju uslugu, ali je normalno da postoje i jednaki uslovi koje svi moraju ispuniti.
    Car – go i Yandex imaju slične aplikacije pomoću kojih putnici naručuju vožnju. Car – go uzima 30% vozačima od vožnje, a Yandex 10. Car – go posluje sa vozačima bez dozvole za rad dok Yandex samo sa regularnim taksistima. Cela gužva je oko procenta. Znači niko firmi Car – go ne brani da se legalno registruje kao taksi prevoznik što i jeste, nego oni znaju da u tom slučaju ne bi mogli da uzimaju toliki procenat. Kako sad to uspevaju? Zato što vozač na crno nema izbora. To vam je kao kad na Zapadu radite na crnjaka, slabije ste plaćeni.
    Uostalom i sam Guberinić (gazda Car – go) je otvorio aplikaciju i u Cirihu i tamo sasvim uredno posluje isključivo sa regularnom taksi firmom. Znači ako tamo naručiš vozilo Car – go aplikacijom doći će ti taksi vozilo sa urednim oznakama, vozačem koji je prijavljen kao taksista sa svim mobavezama koje iz toga proističu, vozilom koje je registrovano za taksi sa svim posldeicama toga i tako dalje. Kako će ti tamo preko aplikacije doći taksi, a ovde neće kad rade potpuno istu stvar? Ne, Guberinić naravno zna da bi u slučaju ubacivanja nekoliko stotina ljudi na crno tamo ekspresno dospeo u zatvor i zato to nije ni pokušavao. A ovde može, kao što i mnogi drugi moćnici mogu milion stvari mimo zakona kako im se prohte. To je zato što je Švajcarska pravna država, a Srbija nije.

  10. Cudom ne mogu da se nacudim do koje mere vas list lobira za CarGo koji krsi sve zakone, omogucava divlje taksiranje pod neverovatnim izgovorom da su grupa gradjana za pomoc na putu. Dugorocno, mnogo vise cete izgubiti ovakvim netacnim informisanjem javnosti i ociglednim lobiranjem nego sto ste dobili od ove fantomske firme. Sramota!

  11. Nije tačno da je to samo ova vlast to je uvek bilo tako u ovoj zemlji da se kroje zakoni koje preduzetnici ne mogu da ispoštuju jer bi propali a onda ucene zbog istog,jer privatnik je drzavnid neprijatelj broj jedan ako je Srbin i svi porezi su usmereni da ga unište,a ako i prezivi satrećemo ga ne poštujući zakon prema njemu.To sve nevaži za strance još od Dinkića kada su oni u pitanju onda se da po 10.000 evra po radniku pa se ne plaćaju porezi dve godine pa doprinosi i tako su nas mleli i melju i ovo malo muke što je ostalo ali kraj se nazire,imam puno drugara malih koji su pobegli iz zemlje ili su u procesu za odlazak.Najveći krivci su Dinkićeva klapa nisu na pravilan način vršili privatizaciju i razvoj privrede nego prodaj što brze da ne prodaju oni sledeći ,a preduzetnike satri da ne smetaju stranim investitorima,.

  12. rešenje tog problema je vrlo lako. ukinuti ograničenje na 5000 taksista u beogradu i cene će preko noći da padnu 3 puta i budu manje više iste kao i u drugim gradovima Srbije. To je jedino što je u interesu građana. No i vrapci na grani znaju da taksi udruženja plaćaju mito strankama na vlasti a ovi im za uzvrat čuvaju pravo na monopol i držanje nerealnih cena. Prošle godine sam za jednu 10 minutnu vožnju po Berlinu platio 12 evra a u bgd bez 3000 RSD nema šanse da bih prošao.

    1. Upravo je neverovatno koliko su ljudi spremni da prihvate neravnopravan položaj na tržištu i navodno pravo nekog da bude očigledno protežiran. Car – go ne želi da bude ravnopravan sa ostalim vršiocima taksi usluga i ogroman broj ljudi podržava očiglednu nejednakost pred zakonom. Žalosno je što se u to uključio i novinar koji bi trebao da se bar malo potrudi da izgleda objektivan. To ide toliko daleko da se iznose zaista neverovatne priče, kao što je ova da 10 minuta taksijem u BG košta 3000 dinara. To bi uz važeće cene 170/65 bilo nekih 43km za 10 minuta što znači da bi vas taksi kroz Beograd sve vreme vozio brzinom od preko 250km/h. Razumem simpatije, ali mogli ste bar uzeti digitron u ruke, a ovako providno lagati je stvarno smešno.

  13. Jeftinije nego taksi. Jeftinije, jeftinije… Ne mogu da verujem da su ljudi tako naivni!? Uvek je ista šema – UDVARANJE dok se ne preuzme tržište, jedino što taj teret pada na leđa ljudi koji trenutno voze za tu firmu/udruženje, ali nije problem ni da se STVARNI VLASNICI otvore za neku sumu. U zemljama u kojima rade firme ovog tipa, tako što vam algoritam UNAPRED izračunava cenu. Princip je jednostavan: 1. start, 2. procenjeno vreme i udaljenost rute i 3. TRENUTNA POTRAŽNJA ZA VOŽNJOM U TOM PODRUČJU. Tako da vožnje u decembru i januaru, kada je velki minus, kraj radnog vremena, kada pada kiša ili sneg, nova godina, posle koncerta… poskupljuje i po dva-tri puta i više. To određuje ALGORITAM. Tržište.

  14. Koliko sns botova na jednom mestu, i ovde se Zorana angazovala

  15. Bravo Brkiću. Mnogo je razloga što si ispravno napisao.
    -mnogi su imali neprijatnost kada im taksista nije hteo da vozi na neku malu razdaljinu. Primer: žel stanica -Slavija. Čeka dužu vožnju. Prezrivo te odbije. Vozač Car Go dobije nalog i vozi. Ne bira dužinu vožnje.
    -davno mi je ostao na zadnjem sedištu taxi-ja džepni skupoceni sat i nikome ništa.
    -kada taxi vozač oseti da be poznaješ grad onda je to posebna priča. On obilazi a taksimetar kuca. Ima li b

  16. Obzirom na posao kojim se bavite i godine zivota,za ocekivati bi bilo da se raspitate o materiji o kojoj pisete.

  17. Clanak je odlican…koliko kosta sa sve pljuvanjem ministarke? Koliko bi kostalo sa pljuvanjem premijerke kad bi taksisti hteli ovo da objave?

  18. Sram vas bilo za sve što ste napisali…Car Go NE posluje po zakonu !!! ne ponaša se država bahato spram njih, Car Go se ponaša bahato i uporno radi mimo zakona…VRŠE usluge TAXI prevoza !!! U svakom gradu pa i u Beogradu broj taxi vozila MORA biti limitiran, jer u protivnom ljudi neće moći da plaćaju porez !!! Šta znači da pustiš na ulicu 20.000 taxi vozila i svaki od njih pazari po 1.500 dinara ??? Šta sa tim da radi ? DA živi od toga, da plaća porez ? Drugo NIKO od vozača Car Go NEMA taxi dozvolu !!! Ataxi dozvole izdaje grad Beograd, i ako smo svi mi morali da čekamo da se uprazni mesto za taxi vozače da bi dobili taxi dozvole neka to i oni rade ! I neka Car GO radi i vrši prevoz sa postojećim taxi vozačima, koji već imaju taxi dozvole…to bi bila utakmica…neka ponude bolje uslove taxistima nego što nude beotaxi, pink, naxis, beogradski taxi …svi ćemo preci kod njih ! Međutim priča je drugačija…recite narodu koliko Car Go uzima procenata svakom vozaču od bruto pazara, i recite da ti njihovi vozači NE plaćaju poreze i doprinose…i nemaju kvalifikacije profesionalnih vozača…hvala na pažnji !

    1. Poštovani, ne razumem zašto se samo broj taksista ograničava. Zašto se tako ne ograniči broj apoteka, mesara, menjačnica, frizera, pekara, mlekara, trgovinski radnji, hotela, kafića i svega još što nisam nabrojao. Neka puste 20.000 radiće ko hoće, ko ima bolju uslugu i ako ima računicu. Pitate li se da li svaki od navedenih gore ima da zaradi za troškove samo? Jer njih može da ima koliko god. A svaki vozač CAR Go plaća poreze i doprinose, i morao je da prođe psiho test, poznavanje grada, lekarsko uverenje, uverenje od suda i od supa da nije osuđivan i hapšen, da ima osiguranje putnika. Vozio sam se i sa jednima i drugima. Jesam samo jednom imao neprijatnu situaciju sa tasistom jer me je od Sava centra vozio do NBg gde staju autobusi za more, napao me je jer je zbog mene izgubio mesto za kratku vožnju koja je iznosila 580 din. Ali ima ih ljubazni. A u car go su ljubazni svi. Jer im posao i hleb zavisi od toga. Da je car go povoljniji to jeste od aerodroma do stana sa taxijem platio sam 2100 din a sa car go 1500.

  19. Nije problem u delatnosti koju obavlja Car Go,već je problem u nazivu firme,tačnije u asocijaciji koju budi: Car Go-Car je go!

  20. Zamolite novinara ovog teksta da pre pisanja nekog budućeg malo pročita zakone republike Srbije , gde doslovce piše da se u gradu Beogradu taksi prevozom može baviti isključivo privredni subjekat koji ispunjava uslove . Prvi uslov je posedovanje taxi dozvole i položenog poznavanja grada . Sve varijacije na temu nisu legalne . Pustite priče o digitalizaciji srbije i “ zdravoj tržišnoj konkurenciji “ .

    1. Ovde nije reč o taksi prevozu. Gospodin Brkić vrlo dobro zna o čemu piše, a znate i vi, ali direktiva je drugačija, a sendvič treba zaraditi, pa se pravite nevešti. Dakle, CarGo nije taksi, CarGo je dostojan reprezent 21. veka u kojem živimo i CarGo radi pošteno i po svim propisima. To što se to taksi kartelu, koji ministarka iz samo njoj znanih razloga štiti, ne dopada, veliki deo građanstva se ne tiče. Nećemo da se vozimo taksijem, hoćemo CarGo i za to ćemo se boriti. Podrška za CarGo i za 21. vek.

Ostavite komentar


Lični stavovi

Naslovna strana

Naslovna strana za 8. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Gordana Bjeletić, novinarka

Dnevni list Danas su jedine profesionalne novine u Srbiji.