Bus Plus karte i pozorišne ulaznice za građane koji recikliraju limenke 1Foto: Pixabay/ Hans

Cilj kampanje je motivisanje građana da aktivno učestvuju u sakupljanju aluminijumskih limenki za reciklažu i tako doprinesu čistijem okruženju, navodi se u saopštenju.

Putem ove kampanje, biće testiran novi inovativni koncept za reciklažu limenki koji predviđa uspostavljanje digitalne komunikacije građana, javne uprave, komunalnih preduzeća i privatnih kompanija. Za učestvovanje u ovoj kampanji, potrebno je kreirati korisnički nalog na besplatnoj android mobilnoj aplikaciji Solagro – budućnost reciklaže.

Ovim putem se pozivaju svi građani koji žele da učestvuju u kampanji da sakupljaju aluminijumske limenke, donesu ih i ubace u pametnu presu koja se nalazi u holu ispred ulaza u sportski centar Milan Gale Muškatirović (bivši 25. Maj), ističe se u saopštenju.

Pametna presa nakon ubacivanja limenki generiše kod koju je potrebno uneti u mobilnu aplikaciju i na taj način se prikupljaju poeni. Vrednost jedne limenke je 10 poena. Za prikupljenih 40 limenki ostvaruje se 400 poena, koliko je potrebno za dobijanje jedne nepersonalizovane Bus Plus kartice sa dopunjenim kreditom za tri vožnje, dok se za prikupljenih 80 limenki ostvaruje 800 poena, koliko je potrebno da se osvoji jedan paket pozorišnih ulaznica za dve osobe.

Jedan korisnik može maksimalno rezervisati jednu nagradu. Dodatno, učesnici će imati mogućnost da ostvare dodatne pogodnosti ukoliko popune kratku anketu i pogledaju edukativni video o značaju reciklaže limenki, navodi se u saopštenju.

Kako se navodi, kampanja će trajati od subote 6. aprila do petka 12. aprila.

Promotivni događaj će biti održan na šetalištu pored bazena 25. maj u subotu 6. aprila od 10 do 14 časova, prilikom čega će najbrži učesnici kampanje moći direktno da preuzmu nagrade.

Preuzimanje nagrada za ostale učesnike organizovaće se naknadno u Playground ICT hub-u. Detaljna uputstva i uslovi učešća u kampanji biće objavljeni na fesbuk i instragram stranicama Solagro tim i Recan fondacija, dodaje se u saopštenju.

Kampanju zajendnički sprovode Recan fondacija i Solagro startap uz podršku Nemačke razvojne saradnje u okviru projekta Yes We Can koji je finansiran od strane GIZ Inovacionog fonda.