Foto: Promo

Fotografisanjem sa simbolom kampanje, značkom sa parom orla krstaša, Obradović je pokazao koliko važnim smatra opstanak ove fascinantne ptice i nacionalnog simbola, koja trenutno u Srbiji broji svega dva odrasla primerka.

“Verujem kako je odnos prema našim simbolima, a posebno odnos prema prirodi koja nas okružuje, ključan za našu budućnost.

Ovakve kampanje su neophodne, ne samo radi popravljanja već načinjene štete, nego i radi podizanja svesti o tome koliko je priroda osetljiva na naše postupke. Upravo zato, odlučio sam da se uključim u kampanju “Lavovski za orlove” i na taj način dam svoj doprinos ovom važnom cilju” – naglasio je Obradović.

Kampanja ima za cilj obnavljanje staništa orla krstaša, kao preduslova za oporavak brojnosti ove ugrožene vrste, a od svake prodate 0.5 flaše Lav piva, 1 dinar se donira za ostvarenje ovog cilja.

Više informacija o kampanji možete pronaći na www.lavovskizaorlove.rs

Povezani tekstovi