
Fotografisanjem sa simbolom kampanje, značkom sa parom orla krstaša, Obradović je pokazao koliko važnim smatra opstanak ove fascinantne ptice i nacionalnog simbola, koja trenutno u Srbiji broji svega dva odrasla primerka.
“Verujem kako je odnos prema našim simbolima, a posebno odnos prema prirodi koja nas okružuje, ključan za našu budućnost.
Ovakve kampanje su neophodne, ne samo radi popravljanja već načinjene štete, nego i radi podizanja svesti o tome koliko je priroda osetljiva na naše postupke. Upravo zato, odlučio sam da se uključim u kampanju “Lavovski za orlove” i na taj način dam svoj doprinos ovom važnom cilju” – naglasio je Obradović.
Kampanja ima za cilj obnavljanje staništa orla krstaša, kao preduslova za oporavak brojnosti ove ugrožene vrste, a od svake prodate 0.5 flaše Lav piva, 1 dinar se donira za ostvarenje ovog cilja.
Više informacija o kampanji možete pronaći na www.lavovskizaorlove.rs
Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa
U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.
Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.
Sve je to bez veze. Priznajmo jednom sami sebi da bi i nacrtanu ovcu otrovali ili je ispekli i pojeli. Većina Srba je materijalno i moralno na dnu, ali je zato važno da skoro svi sede ispred prodavnice, piju pivo i govore ono što je servirano na Pink-u ili RTS.