Banke preduzele mere za zaštitu klijenata i zaposlenih 1Foto: Logo

Banke u Srbiji prilagodile su svoj rad aktuelnoj situaciji izazvanom epidemijom virusa korona i preduzele brojne mere kako bi zaštitile zdravlje klijenata i svojih zaposlenih, saopštilo je danas Udruženje banaka Srbije.

Sanitarni i higijenski standardi u filijalama podignuti su na najviši nivo, a pojedinačna uputstva razlikuju se u detaljima od banke do banke.

Za ove mere banke su pripremljene od ranije i u skladu sa zakonskim obavezama i internim procedurama imaju adekvatne planove za postupanje u ovakvim situacijama, navodi se u saopštenju.

Preporuka je da građani u ekspoziture dolaze samo ukoliko je neophodno, poštujući pritom propisane obrasce ponašanja, te da intenzivnije koriste digitalne kanale. Na raspolaganju su im opcije mobilnog i elektronskog bankarstva 24 sata svakog ranog dana i vikendom, kao i kol centri i internet stranice banaka za informisanje.

U skladu sa navodima Svetske zdravstvene organizacije građanima se savetuje da što više koriste bezgotovinske vidove plaćanja, kako bi izbegli dodir sa gotovim novcem.

„U situaciji u kakvoj je danas Srbija, kao i čitav svet, za građane je važno da imaju na raspolaganju pouzdane i bezbedne bankarske usluge. Bankarski sektor u Srbiji u potpunosti spreman da tu uslugu pruži“, rekao je generalni sekretar Udruženja banaka Srbije Vladimir Vasić.

U bankama su preduzete mere i zaštite zaposlenih, a najčešće je u pitanju ukidanje sastanaka licem u lice i prelazak na digitalnu komunikaciju, ograničenje službenih putovanja, podizanje higijenskih standarda.

Banke pojedinačno razmatraju opciju rada od kuće, ali tako da to nikako ne utiče na uslugu pruženu klijentima, istaklo je Udruženje banaka Srbije.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari