
Osumnjičeni su od kraja 2018. do jeseni 2020. uvozili i prodavali polovna vozila, potom na račun privrednog subjekta uplatili 144.584.727 dinara i nisu evidentirali računa za promet robe, čime su izbegli plaćanje poreza na dodatu vrednost u iznosu od 30,4 miliona dinara.
Ostvareni prihod od prodaje vozila u iznosi od 139,5 miliona dinara nije prijavljen poreskom organu, čime je umanjena oporeziva dobit za 2019. godinu i izbegnuto plaćanje poreza na dobit u iznosu od 7,18 miliona dinara.
Dodaje se da ni prilikom stavljanja vozila u slobodan promet na tržištu Srbije nije obračunata naknada za proizvode koji posle upotrebe postaju posebni tokovi otpada za 2019. u iznosu od 6,5 miliona dinara.
Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa
U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.
Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.
Poceli sitnu ribu da hapse.
„Dodaje se da ni prilikom stavljanja vozila u slobodan promet na tržištu Srbije nije obračunata naknada za proizvode koji posle upotrebe postaju posebni tokovi otpada“.
Znači da svaki automobil prodat u Srbiji mora da plati u napred jer će uskoro biti OTPAD? Da li je ovakva budalaština moguća u nekoj normalnoj državi pa čak i u Africi? Narod je budala, nema pojma gde ga sve pljačkaju već samo plaća i ćuti. Da nije i ta stavka u stvari “ državna tajna“ ( nisam ni ja znao da se to plaća).