Žena od krvi i mesa, hipnotišuća sveštenica jednog naročitog latino-rokenrol obreda – zanosna Šakira, zatresla je svojim znamenitim kukovima posred Beogradske arene, utrkujući se u scenskom i zvučnom naoružanju sa najglasovitijim pop i rok kolegama jednako zvezdanog statusa koji su uopšte ikada nastupili ovde. Kombinujući energični seksepil u prirodnom izdanju sa ambicioznom oštricom svog autorskog bića, Šakira je u stvarnosti divlja i spiritualna u isti mah, predvodeći pri tom jedan od najizvrsnijih bendova muzičara za sobom koji ste oslušnuli do sada!

Šakirin rokerski prepad u startu, sa sve usnom harmonikom (umeće na kojoj možda barem delom baštini od svog duhovnog podučavaoca Boba Dilana?), povremenom gitarom za pojasom i distorzijom dostojnom Džimija Hendriksa u uvodu svojih najžešćih hitova što je proizvodi verna i oduševljena ekipa sviračkih saučesnika, samo je tako introdukcija za naredni segment u kojoj njena romantična toaleta tek delimično prikriva divlju prirodu koja vreba ispod ovako promišljenih smena imidža tokom šoua. Neprestano nošena pljeskom Arene podignutom na noge, kao tokom kakve gladijatorske borbe, Šakira bosih stopala proizvodi grmljavine zemljotresa fascinantnim „živim“ aranžmanima perfektno ređajućih numera, u kojima se sve zamamnije mešaju latino i orijentalni svet sa preformulisanim hip hopom, disko i dens sugestijama. A u osnovi svega stoji časno odsvirana i otpevana muzika plus fatalne plesačice, dirigujući skupa fanovima mahom mlađeg uzrasta diktatom ljupke dobrote.

I, o da, bila je tu i senzualna poduka iz uvijanja telom, kao i odistinski dirljiv finalni momenat sa „Waka Waka“ učešćem domaćih obožavalaca-plesača. Uzavrelo i – znate šta – još uvek sa ukusom autentičnog.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari