demanti

Dačić demantovao Pacolija

Ministar spoljnih poslova Srbije Ivica Dačić danas je demantovao da je novoizabrani šef alžirske diplomatije Ramtane Lamamra zahvalio na čestitci ministru spoljnih poslova Kosova Bedžetu Pacoliju i pozvao ga da poseti Alžir.

Ne poslujemo sa državom

Kompanija Adecco je u vlasništvu švajcarske grupe Adecco S.A. (www.adecco.com) i na tržištu Srbije posluje od 2005. godine. Osnovna delatnost kompanije Adecco je pružanje konsultantskih  usluga iz oblasti ljudskih resursa kao i posredovanje u zapošljavanju.

Nisam pominjao Nikolu Petrovića, Brnabić i Vučića

Povodom teksta koji je objavljen u vašem listu „Danas“ (štampano izdanje 8.2.2019.) kao i na vašoj web stranici (8.2.2019.), izjavljujem da mi tokom intervjua na Fejsbuk mreži ni u jednom trenutku nije postavljeno pitanje o tome da li su Ana Brnabić, Nikola Petrović i Aleksandar Vučić “ u biznisu oko MHE“ te da na isto nisam mogao ni odgovoriti.

Izvinjenje nastavnici Rikić zbog navoda da je član stranke

Povodom mojih navoda u javnosti o tome da je đacima, među kojima je i moja ćerka, kao domaći zadatak data tema „Moj predsednik“, želeo bih da se izvinim u svoje lično ime za nanošenje duševnog bola i povrede ugleda i časti nastavnici srpskog jezika i književnosti u OŠ „Jovan Jovanović Zmaj“ u Sremskoj Kamenici gospođi Neri Rikić.

Neistine u Danasu škode poslovnom ugledu Kurira

Danas je u tekstu „Podrška režimu SNS jedini kriterijum za javni interes“, objavio neistinite informacije o kompaniji Adria Media Group doo i mediju Kurir, koje škode našem poslovnom ugledu!

„Beogradske elektrane“: Kvar nije bio kod Beograda na vodi nego u Savskoj ulici

JKP “Beogradske elektrane” objavio je demanti povodom informacije koju su, kako su naveli “pojedini mediji objavili” da se u subotu, 24. novembra 2018. godine „desetine hiljada ljudi smrzavalo u većem delu centra grada zbog kvara do kojeg je došlo usled izvođenja radova na gradilištu Beograda na vodi“ kako je pisao Danas, a što je neistina, tvrde iz Beogradskih elektrana.

Kurir nije dobio novac na gradskom konkursu za medije

Nije tačna informacija da je „Kurir“, koji je najvažnije izdanje kompanije Adria Media Group doo Beograd, na Konkursu za sufinansiranje projekata proizvodnje medijskih sadržaja iz oblasti javnog informisanja teritoriji grada Beograda, dobio višemilionska novčana sredstva.

EPS poštuje mere štednje, nije bilo povećanja zarada

Javno preduzeće „Elektroprivreda Srbije“ demantuje izjavu Pavla Petrovića, predsednika Fiskalnog saveta, o tome da EPS nije umanjio zarade zaposlenih krajem 2014. godine i ističe da je ispoštovao sve mere Vlade Srbije i smanjio zarade zaposlenih za 10 odsto u 2015. godini.

PrvaPoslednja