Jedino upečatljivo obeležje na licu Harija Potera je ožiljak u obliku munje koji mu se nalazi na čelu – posledica pokušaja zlog lorda Voldermota da ga ubije. Za šminkere koji su pripremali mladog Danijela Radklifa (17) za ulogu dečaka-čarobnjaka u svih pet snimljenih filmova, to nije predstavljao veliki izazov.
Međutim, „adolescentski problemi“ u vidu bubuljica toliko su bili primetni kod Radklifa za snimanje filma „Hari Poter i Red Feniksa“, da samo šminkeri nisu mogli da pomognu. Zbog toga je morao da priskoči u pomoć i tim zadužen za digitalne efekte.
Naravno, ovaj posao nije nimalo lak – tehničari su morali sliku po sliku da uklanjaju preostale vidljive bubuljice na licu glavnog glumca jer su one, bez obzira na šminku, bile vidljive pod svetlima reflektora.
Jedan od tehničara, koji nije želeo da bude imenovan, izjavio je za Tajms da je „digitalno ulepšavanje kože“ postala rutina u holivudskim filmovima ali se to ne priča u javnosti jer se zvezde obavezuju ugovorom na ćutanje po tom pitanju. „Nije fer prema tinejdžerima koji gledaju film jer oni ne mogu da očekuju da će imati kožu kao Hari Poter“, rekao je tehničar, dodajući da se raznim „digitalnim tretmanima“ podvrgavaju kako mladi, tako i stariji glumci.

3-D finale za petog Potera

IMAX i Vorner Bros su objavili da će poslednjih 20 minuta sledećeg filma „Hari Poter i Red Feniksa“ biti digitalno konvertovani u 3-D za verziju filma koja će se prikazivati u IMAX bioskopima od 13. jula. Peti film u serijalu, zasnovan na knjigama Dž.K. Rouling, će se tog datuma takođe pojaviti u običnim bioskopima.

Iz korporacije IMAX poručuju da će koristiti specijalnu 2-D u 3-D tehnologiju za konverziju. Prethodni film iz serijala o dečaku-čarobnjaku „Hari Poter i vatreni pehar“ je oborio rekorde za IMAX 2-D filmove kada se pojavio novembra 2005. godine.

Kada je reč o filmovima o Hariju Poteru dovoljno je prisetiti se da su Radklif, Ruper Grint (Ron Vesli) i Ema Votson (Hermiona Grendžer) proveli dobar deo svog detinjstva na snimanju filmovo o dečaku-čarobnjaku, a da se niti jednom na platnu nije videlo da imaju makar jednu bubuljicu.
Džef Okun, predsednik Udruženja za vizuelne efekte, kaže da on zna za dvojicu holivudskih glumaca kojima u ugovoru piše da će njihove oči biti „sređene“ digitalnim putem, ali se rade i sve druge neophodne intervencije uklanjaju se ispucali krvni sudovi, staračke pege, popravlja koža, dodaje kosa. Međutim, tu nije kraj – nekim glumcima se menja odeća ako su glumili u, recimo, pogrešnoj košulji. Među nekim „momentima“ sa digitalnim ispravkama navodi se dodavanje kose Brusu Vilisu u filmu „Smrt postaje ona“ (1992), brisanje ogrebotina sa lica Elizabet Šu za film „Svetac“ pošto je došla na snimanje nakon što ju je izgrebao njen pas, a tu je i Dženifer Konoli kojoj su u „Krvavom dijamantu“ naknadno dodate suze.