Igre misterija se vraćaju iz mrtvih, zahvaljujući interesovanju starijih igrača i digitalnim tehnologijama koje omogućavaju da se sada jeftinije prave i distribuiraju. Rešavanje zagonetke od strane igrača, kako bi napredovali kroz priču, bilo je izuzetno popularno sredinom 90-tih godina, ali se potom izgubilo interesovanje za njih. Ili – bolje reći, bile su izuzetno skupe, a tržište PC igara je bilo pretrpano. Dosta je para moralo da se uloži, a malo se vraćalo. Objavljivanje dve popularne igre misterije „Mystery Case Files“ i „Mystery at Mansfield Manor“ je imalo podršku u reklami „od usta do usta“ i samo se tako može objasniti neproporcionalno visok broj žena starijih od 35 godina koje ih igraju. Tri nastavka „Mystery Case Files“ prodata su u preko 700.000 primeraka, što dovoljno govori o tome kako se popularnost lagano vraća. Za rešavanje ovih igara je potrebno oko 20 sati, ako ste početnik, a svaki put se pojavljuju drugačiji tragovi od kojih počinjete. Sličan uspeh imala je igra „Mystery At Mansfield“ za čiju reklamu nije potrošen ni dolar. Ovo je interaktivno rešenje misterije jednog ubistva, igra se dva do tri sata i ima višestruke krajeve.