Foto: Promo

Internacionalni razvoj: Wiko je kročio u SAD

Nastao 2011., brend je trenutno prisutan u više od 30 zemalja u Evropi, Africi, Srednjem Istoku i Aziji.
Na svojim istorijskim zapadnoevropskim tržištima, Wiko je s uspehom sačuvao svoj položaj među 4 vodeća brenda 1 u izrazito kompetitvnom okruženju pametnih telefona tokom 2018. godine. Wiko je brend #3 u Francuskoj sa 12% tržišnog učešća 2 i brend #4 u Italiji sa 5% tržišnog učešća 3 . Prisutan je u Aziji gde se kao brend može pohvaliti 5. mestom na Tajlandu sa 10% tržišnog učešća 4 i preko 3 miliona korisnika.

Sprovodeći svoje globalno proširenje, Wiko ulazi na Severnoameričko tržište i otvara 2 kancelarije u Dalasu (Teksas) i Atlanti (Georgia). Kao prvu saradnju s operaterom Sprint, 4. po redu najvećim operaterom mobilne telefonije u SAD-u 5 , Wiko će plasirati na tržište novi uređaj tokom narednih nedelja.
Prema rečima Brandy Kanga, CEO kompanije Wiko USA: “Severnoameričko tržište predstavlja ogroman potencijal za brendove poput brenda Wiko. Naše industrijske sposobnosti kao i one vezane za istraživanje i razvoj, pored snage imidža našeg evropskog brenda, otvaraju bezbroj mogućnosti kojima možemo predvideti i zadovoljiti zahteve lokalnih operatera i partnera. Naš je cilj da postanemo u vrlo kratkom vremenu značajni učesnik tržišta SAD-a.»
Wiko započinje novu fazu sopstvene transformacije

Ojačan podrškom velike međunarodne grupacije koja je nastala pre 8 godina u Južnoj Francuskoj, brend Wiko je postao punoletan.

Foto: Promo

Prema rečima James Lina, predsednika grupacije Tinno & Wiko Group:

“Sprovodimo značajnu promenu zahvaljujući kojoj neprestano podižemo vlastite standarde. U 2019. godini pojednostavićemo naš portfolio, usavršiti korisničko iskustvo, dok će dugotrajnost baterije i performanse procesora postati naš glavni prioritet. Kako bi se pripremila za budućnost, grupacija ulaže u 5G tehnologiju. Ovi laboratorijski napori nagrađeni su 2018. priznanjem Red Dot Award za 60 GHz Wi-Fi ruter koji osigurava brzinu prenosa do 1 GBPS. Grupacija za 2020. godinu priprema plasiranje kompletnog 5G ekosistema proizvoda na tržište.

Pomoću uspešno dizajnirane tehnologije i pristupačnih cena, ambicija brenda je podržati potrošače kako bi živeli život najbolje što mogu. 2019. će biti godina potpunog osvežavanja brenda.

Prema rečima Violette Jovanović, Direktorke za globalni marketing i komunikaciju: “Wiko se razvio kao društvo i sada se razvija kao brend. Bez da je pritom izgubio vlastita temeljna načela, brend postaje sve zreliji i britkiji. Ne menja se već postaje sve bliži svojim potrošačima. Usredsređenost na našu zajednicu sve će više i više predstavljati ključ naše strategije”.

Na sajmu MWC 2019, Wiko će otkriti obnovljeni logo s poznatim W oblikom i Bleen 6 bojom, smelim i privlačnim izgledom. Brend napreduje u pogledu statusa i zrelosti, a da pritom ne gubi svoja fundamentalna načela. Nova komunikaciona platforma će podržavati osveženje brenda tokom dolazećih godina, počevši od predstavljanja proizvoda na tržište tokom 2019. i kolekcije View3.

PROMO TEKST

Povezani tekstovi