Kvalitet proizvoda i usluge, brzina usluge, gostoljubivost, preciznost, čistoća i održavanje prostorija bili su kriterijumi koje je beogradski restoran „Kentucky Fried Chicken“ (KFC) maksimalno zadovoljio i zauzeo vodeće mesto među KFC restoranima u celoj Evropi. Iza Srbije su zemlje u kojima KFC posluje većdugi niz godina. Na drugom mestu je Rumunija, slede Poljska, Bugarska, Mađarska, Španija, Danska, Izrael, Grčka, Slovačka, Kipar, Češka, Malta, Rusija, Austrija, Portugal, Island i Litvanija.

U okviru Programa ocenjivanja standarda, kojim su obuhvaćeni svi KFC restorani u svetu, KFC Delta City je na osnovu najnovijeg ispitivanja u novembru ocenjen dva puta najvišom mogućom ocenom po svim kriterijumima. Svetski poznata Brands International korporacija, koja je davalac franšize KFC-a, realizovala je ocenjivanje prema konceptu „mistery shopper“ – anonimnog kupca.

– Posle samo godinu dana od otvaranja prvog KFC restorana u Srbiji uspeli smo da dosegnemo vrh Evrope i dobijemo maksimalne ocene za naš rad. Svi zaposleni u KFC Srbija orijentisani su na primenu standarda koje naša kuća sprovodi na globalnom nivou. Nastavićemo da ulažemo u naše zaposlene i u zadovoljstvo naših gostiju – kaže Milena Stojanović, marketing menadžer KFC Srbija.

KFC Srbija je deo najpoznatijeg svetskog lanca restorana pilećih specijaliteta koji svakog dana usluži preko osam miliona gostiju u 11.000 restorana širom sveta.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari