Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas i gradski menadžer Aleksandar Bijelić, obišli su sa novinarima beogradskih redakcija gradilište nadvožnjaka kod Careve ćuprije.

Obilasku ove lokacije prethodila je ponuda gradonačelnika da novinari, od svih lokacija gde grad Beograd finansira izgradnju, među kojima su most preko Ade Ciganlije, gradilišta pet vrtića, dve osnovne škole, Požeška ulica, Careva ćuprija i druge, odaberu jednu po svom izboru, da bi proverili dinamiku radova.

– Na ovaj način želim da pokažem kako svi koji obavljaju neke radove u Beogradu, bilo da su u pitanju lokalne samouprave, grad ili republika moraju da primenjuju isti standard. Mi smo pre dva dana raselili naselje ispod mosta Gazela i ta akcija bila je sjajno odrađena jer je postojala ozbiljna priprema. Na gradilištu Careve ćuprije, gde smo trenutno, nalazi se 114 radnika i zbog toga će ovaj objekat biti završen u obećanom roku. Iako su radovi počeli pre svega dva meseca, stubovi su već nikli, a ljudi rade u tri smene kako bi stigli da završe sve neophodne radove pred zimu. Svi radovi biće završeni u drugoj polovini sledeće godine, a na isti način se radi na svim drugim objektima čiju izgradnju finansira grad – rekao je Dragan Đilas.

Ukazavši na loše stanje na gradilištima oko Beograda koja su u nadležnosti republičkih institucija, gradonačelnik Đilas se zapitao da li je moguće završiti obilaznicu od Ibarske magistrale do Bubanj potoka, jer sada tamo skoro da nema radnika, podsetivši da je deo do Ibarske magistrale završen još u novembru prošle godine. On je kao moguća rešenja predložio sanaciju puta od Bubanj potoka do Aerodroma, saniranje svih delova Gazele koji ne ometaju saobraćaj, a postavljanje asfalta na samom mostu, do Arene i skretanja za Autokomandu, na kraju svih radova.

– Ako kažu da to nije moguće, onda ja, kao gradonačelnik Beograda, tražim da nam daju tačno, u dan, u sat, kada će šta biti zatvoreno da bismo i mi pokušali da se kao grad i sami Beograđani pripremimo. Podsetiću još jednom da se u Beogradu sve završava na vreme, jer se sve dobro planira i sa kratkim rokovima u kojima nema mesta za kašnjenja, već sve mora biti jasno i precizno. Ja nemam ovlašćenja da zaustavim radove na Gazeli, ali onda oni čija je to ingerencija moraju pred Beograđanima snositi odgovornost za sve što se radi – kazao je Đilas.

Nakon obilaska radova na Carevoj ćupriji novinari beogradskih redakcija obišli su Kružni put i obilaznicu oko Beograda, gde su se uverili da na ovim lokacijama radi veoma mali broj radnika.

 

Osam meseci dopisivanja

Gradonačelnik je kazao da su raseljavanjem nehigijenskog naselja stvoreni uslovi da se počne sa rekonstrukcijom mosta Gazela, ali da se poslednjih osam meseci ovaj posao sveo na dopisivanje sa republičkim organima. On je rekao da je grad do danas dobio samo dopis u kome se kaže da se do sledećeg juna ništa neće zatvarati i da će se dalja dinamika znati tek kad se bude dobio izvođač.

– Takav sistem za grad Beograd nije prihvatljiv. Možda tako može da se radi u nekim drugim delovima Srbije, koji nisu žila kucavica velikog sistema, ali za mene kao gradonačelnika i Beograđane, to ne može biti prihvatljivo. Gazela je most bez koga Beograd ne može da živi i mi tražimo od republičkih organa da budu vrlo precizni – istakao je gradonačelnik Đilas.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari