Bioskopi na otvorenom u prestonici odavno su prošlost, a poslednjih godina broj poseta tokom letnjeg perioda manji je u odnosu na zimski. Stariji bioskopi trenutno i nemaju projekcije, ali sa pojavom novih, klimatizovanih bioskopskih sala postoji mogućnost da se promeni takva situacija.


– Već nekoliko godina unazad, trend je takav da je zimska sezona glavna, što se bioskopa tiče. Tada se ostvari 65 odsto ukupne godišnje posećenosti. Sa prvim lepim vremenom, na proleće, posećenost bioskopskih projekcija je najslabija, dok u junu i julu ponovo počinju da se pune sale zbog pojave sve većeg broja novih i udobnih bioskopa sa rashladnim uređajima. Ovome doprinosi i pojava savremenih 3D filmskih projekcija – objašnjava u razgovoru za naš list Ivan Mićić, program menadžer u „Tuck Vision“, u čijem je sastavu bioskop Takvud. On dodaje da su do pre pet do deset godina posete bioskopima leti bile u manjem broju, jer je tada bila lošija uređenost filmskih sala.

Postoje i razni načini da se privuku novi posetioci bioskopskih sala tokom leta, kao što je projekcija filmskih hitova u Akademiji 28 po ceni od 150 dinara. Jedan od načina bio je i organizovanje nagradne igre. U beogradskim bioskopima kažu da najveći deo publike čine mladi, a u mnogima postoje i popusti za decu. Inače, prosečna cena ulaznica je oko 300 dinara.

– Dnevna posećenost bioskopa ne može da se precizno utvrdi, jer sve zavisi i od ponude filmova koji su trenutno na repertoaru. Ali najkritičniji meseci su april, maj i avgust. Naš bioskop je u periodu od januara do jula ove godine čak zabeležio porast prodaje karata od 25 odsto u odnosu na isti period prethodne godine – kaže Predrag Kostić, generalni menadžer Ster bioskopa u Delta Sitiju.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari