Foto: Pexels/Negative SpaceAsocijacija medija, upozvala je sve medije da se odazovu anketi tokom juna i jula kako bi se kreirala jedinstvena baza podataka o gledanosti, slušanosti, tiražu i posetama ralzičitim portalima, a u okviru inicijative „Učinimo svaki medij vidljivim“.
„Zbog nedostataka pouzdanih mehanizama za prikupljanje i verifikaciju podataka o medijskom tržištu i publici, samo 21 odsto medija učestvuje u zvaničnim istraživanjima Ipsosa, Gemiusa i Nielsena, dok ostali koriste nepouzdane podatke“, navodi se u saopštenju Asocijacije medija i dodaje se da je uz podršku Ministarstva informisanja i telekomunikacija, razvijena platforma pravameramedija.rs, koja objedinjuje sve medije iz Registra medija (APR).
Oni pozivaju sve medije da se odazovu anketi radi kreiranja jedinstvene baze.
„Ukoliko medij nije zvanično oditovan, potrebno je da dostavi podatke i objašnjenja o relevantnosti svojih informacija za oglašivače“; ističu.
Kako naglašavaju, paralelno se radi na ažuriranju studije „Prava mera medija“ iz 2017, koju vode stručnjaci s iskustvom u medijskom sektoru, a cilj je mapiranje evidencije i baze podataka o medijima u regionu i ostatku Evrope.
„Bez jasne slike o publici, mediji ne mogu da budu prepoznatljivi ni za oglašivače, za javnost u celini. Oglasi se! Da ti veruju, da te vide, da te čuju, da te prate“, navodi se u saopštenju i dodaje se da ova inicijativa Asocijacije medija, pod nazivom „Učinimo svaki medij vidljivim“, ima cilj povećanje transparentnosti i dostupnosti svih medija, oglašivačima, konkursnim komisijama domaćim i međunarodnim donatorima.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


