Da li treba ograničiti brzinu na 30 ili 40 km/h u naseljenim mestima: Poražavajući broj poginulih pešaka u Srbiji

Ostavite komentar


  1. Šta ti je vera u magijsko dejstvo državne regulative… Da li neko zaista misli da vozač gleda koje su kazne za koju kategoriju stanovništva pre nego što krene da gazi po prelazima?!? Pa gazi decu jer su „jeftina“…

  2. I da je ograničenje 30 km/h onaj bi isto vozio 90/km/h i ubio dete. ishod je isti. Rešenje problema nije u ograničenjima nego u poštovanju istih. A interesuje me samo da li će, ako do smanjenja maksimalne brzine i dođe, biti smanjeno i obavezno osiguranje pri registraciji vozila? Manja brzina – manja šteta pri sudaru.

  3. Eventualno na 40 ali nize ne. Takodje, povecati broj ograda na glavnim saobracajnicama i tu povecati na 60-70 kako bi vozaci mogli da nadoknade vreme. Uz to, roditelji da edukuju i sebe i decu jer su i oni ucesnici u saobracaju i nisu uvek u pravu. Ja sam cesto i pesak i vozac pa sam se nagledao bahatosti i jednih i drugih. Uz sve to uvesti visoke kazne za obe kategorije (koje ce da se i sprovode) pa ce biti rezultata.

  4. Nema smisla, ko hoce divljace i da je ogranicenje 5km/h, isto kao zabrana drzanja vatrenog oruzja, kriminalci ih nose i koriste …

  5. Pomoci moze samo drakonska kazna za pocinioca srazmerna primanjima i imovinskom stanju istig, takodje i cesce i rigoroznije kontrole.

  6. Naj bolje bi bilo da ni ne vozimo, nego da po gradu guramo svoja previzna sredstva!

  7. Željko potpuno u pravu ,plus više gradjanskog vaspitanja a manje veronauke u školi

  8. Ako je ograničenje 30 vozim 30, ako je 50 vozim 50, ako je 80 vozim 110, ako je 100 vozim 110, ako je 130 vozim 110.

  9. Kazne, sprovoditi kazne. Samo nam to treba.
    Zakoni postoje i dobri su, ali se ne poštuju.

  10. Samo vise oara u budzetu jer se kaznjava samo posten vizac za prekoracenje od 3-5 km prekoracenja . I ne gaze ljude oni sto voze 50-60 oa i 70-80 nego oni koje ne interesuje kolika je kazna i ogranicenje jer mogu sve. Uvedite da zakon vazi za sve isto i bice ok

  11. I trotineti po trotoaru mogu 30 a vozila smanjite na 10 . Vaspitajte pesake da na pesackom stane i da do znanja da hoce da predje a ne da trce i odjednom skrenu na pesacki

  12. Neverovatno koliko otpora merama koje bi smanjile stradanje ranjivih kategorija! Gde jurite ljudi po gradu? Zasto gazite decu i starce? Osvestite se vozaci, zar nikoga nemate kod kuce ko sutra moze poginuti pod tockovima takvih kakvi ste vi!

Ostavite komentar


Društvo

Sigurne staze predstavile rad na Panevropskom programu za transport, zdravlje i životnu sredinu u Narodnoj skupštini 10

Sigurne staze predstavile rad na Panevropskom programu za transport, zdravlje i životnu sredinu u Narodnoj skupštini

Ministarstvo zaštite životne sredine Republike Srbije bilo je domaćin sastanka Partnerstva za zdravu aktivnu mobilnost u okviru sprovođenja Panevropskog programa za transport, zdravlje i životnu sredinu (Transport, Healthand Environment Pan-European Programme - THE PEP), koji je održan u Beogradu, u periodu od 23. do 25. aprila 2024. godine, a kojim je obeležen početak jednogodišnjeg predsedavanja Republike Srbije Upravnim odborom Panevropskog programa za transport, zdravlje i životnu sredinu, simboličnom predajom „štafetne palice“ Srbiji od strane prethodno predsedavajuće zemlje Austrije.

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelisaveta Seka Sablić, glumica

Čitam Danas jer se ne bavi tabloidnim lažima.