Balkanska „infrastrukturna sapunica“ se nastavlja – priča o izgradnji tzv. Y-kraka, odnosno zaobilaznice oko Subotice, ušla je u novu fazu čekanja. Naime, Direkcija za izgradnju grada je svoj deo posla, koji se ticao izrade elaborata o eksproprijaciji zemljišta na kojem će se graditi ova deonica autoputa, izradila još u avgustu, to jest tada je on već poslat u Ministarstvo za infrastrukturu i JP Putevi Srbije, ali do dana današnjeg odgovor nije stigao.
Balkanska „infrastrukturna sapunica“ se nastavlja – priča o izgradnji tzv. Y-kraka, odnosno zaobilaznice oko Subotice, ušla je u novu fazu čekanja. Naime, Direkcija za izgradnju grada je svoj deo posla, koji se ticao izrade elaborata o eksproprijaciji zemljišta na kojem će se graditi ova deonica autoputa, izradila još u avgustu, to jest tada je on već poslat u Ministarstvo za infrastrukturu i JP Putevi Srbije, ali do dana današnjeg odgovor nije stigao.
Povodom ovakve pasivnosti države, gradonačelnik Subotice Geza Kučera najavio je da će urgirati kod nadležnih da se elaborat uzme u razmatranje, između ostalog i zbog toga što je Y-krak jedan od najznačajnijih projekata s kojima opština konkuriše za sredstva iz NIP za narednu godinu.
Reč je o instrastrukturnom poslu koji nosi oznaku „hitno“ već više od jedne decenije. Subotičani, naime, čekaju od početka devedesetih da država ispuni obećanje i izgradi tih dvadesetak kilometara autoputa izvan gada kako bi se međunarodni saobraćaj, a to znači prevashodno teretni, izmestio iz centralnih gradskih ulica kojima svakodnevno prolazi na stotine kamiona, hladnjača i drugih teških teretnjaka, stvarajući na taj način višestruke probleme u funkcionisanju grada i ostavljajući ozbiljna oštećenja na asfaltu i zgradama.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


