Do sada su brigu o dimnjacima vodili sami građani svojom odlukom da li će pustiti dimničara u kuću da im prekontroliše stanje, funkcionalnost i bezbednost dimnjaka. Našim radnicima u većini slučajeva to nije bilo dozvoljeno. Naši sugrađani su nestručno procenjivali da im naše usluge nisu potrebne, jer se greju na plin, imaju centralno grejanje ili fasadni dimnjak, jer žive u zgradama gde su dimnjaci inače puni kablova.
Do sada su brigu o dimnjacima vodili sami građani svojom odlukom da li će pustiti dimničara u kuću da im prekontroliše stanje, funkcionalnost i bezbednost dimnjaka. Našim radnicima u većini slučajeva to nije bilo dozvoljeno. Naši sugrađani su nestručno procenjivali da im naše usluge nisu potrebne, jer se greju na plin, imaju centralno grejanje ili fasadni dimnjak, jer žive u zgradama gde su dimnjaci inače puni kablova…Takve izgovore slušamo godinama. A onda se desi nešto što niko od nas ne želi i takvu štetu i propust niko ne može da nadoknadi – kaže Ljubinka Ivković-Kozlovački, menadžer AD „Dimničar“.
Odluku o obaveznoj naplati dimničarskih usluga kroz objedinjenu naplatu komunalnih usluga usvojila je nedavno gradska skupština i od tada ovo preduzeće ostvaruje pravo na naplatu svojih usluga, ali je preuzelo i odgovornost za ispravnost svih dimovodnih objekata.U „Dimničaru“ se nadaju da će korisnici shvatiti njihov položaj, a oni za uzvrat obećavaju kvalitetniju uslugu.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


