Železničari najavljuju proteste zbog mogućih otkaza

Sindikat Kargo Srbija sa poslovodstvom tog preduzeća i Infrastrukture železnice utvrđuje koliko radnika treba otpustiti

Ostavite komentar


  1. Šta su ovi bolji od ljudi koji su već otpušteni 2016 i 2017 doduše uz otpremnine ali u godinama kada nisu ni tamo ni ovamo, tj.većinska populacija u 50-tim i 60-tim godinama života nedovoljno za penziju kao i da se prekvalifilkuješ ili da te neko zaposli? Činjenica je da na Železnicama( ni u jednom preduzeću) se niko ne „ubija od posla “ i to ne samo zadnjih godina.Pruge propale,nefunkcionalne,kargo ništa nema da preveze jer privreda ne šalje robu železnicom, a radnici dolaze na posao?Zato bi i da štrajkuju, ne moram ništa da radim,odem i dođem na posao i sa posla pa se i ne primeti, plata redovna, jasno zašto im se ne ide

      1. Evo ja radim u toj firmi.Prvo na posao ne dolaze upravo oni koji su izabrani da ostanu Šefovi voz u životu videli nisu,80% zaposleno po zemljačko rođačkoj liniji.Svi šefovi ostaju jedino radnici postali višak.Predsednik sindikata radi privatne poslove a vodi se da rade.Niko ne kontroliše rad istih.Svi stručni ljudi govore da Kargo tako funkcionisati ne može.Gasi se sve što je veko vima postojalo.

    1. pored muškog/ženskog pisma, dobismo i botovsko pismo, a la Milijana Lakić, stupidno do bola.

    2. Kad bi vi jos i znali o čemu pišete to bi bilo super. Železnica jeste u groznom stanju, ali to nije zbog radnika koji rade na terenu odnosno izvršnog osoblja, nego onih drugih koji su zaboravili kako izgleda železnica spolja. Ali to nije tema ove vesti… Možda neko nije najbolje razumeo o čemu se zapravo radi… Stvar je u tome što iz infrastrukture železnice u kargo prelazi 330 radnika pri čemu će isti broj zaposlenih koji rade u Srbija Kargo automatski postati višak, a da im pre toga niko od poslovodstva nije ponudio neko drugo radno mesto. U svakom slučaju priča je malo duža, pa ako imete nekog poznanika, a da radi na železnici pitajte ga, nemojte pričati napamet i uopšteno.

    3. A sta je problem ako ljudi hoce da protestuju,to je pravo svih radnika,samo da znate srbija kargo nije na budzetu od juna 2016,sami zaradjuju platu od ono sta prevezu,problem je nastao kada je drzava odlucila da 330 radnika iz infrastrukture koja je na budzetu prebaci u kargo i tako optereti kargo sa postojecih 502 na 832 radnika u visku!

  2. Mnogi zeleznicari godinama nisu nista radili,pa su nam zeleznice u takvom stanju ,a zeleznicari nespremni da prihvate bilo kakve promene!Lepo im je bilo dok su pevali radio ne radio,svira mi radio!

    1. Zasto i cemu tolika mrznja . odakle znate ko koliko radi ili ne radi cemu osudjivanje tracarenje zloba osveta……ako im je………zato nestajemo sa ovih prostora vajljda i treba

      1. bilo vas je oko 19000 u ŽS, a radni staž kod vas beležile su i raznorazne pevaljke koje nikada niste sretali u firmi. Nikada vam nije smetalo što ste imali sistematozovana radna mesta za stelt administraciju, jer sve gibitke smo vam solidarno svi pokrivali. Snalažljivi ljudi primali su platu, klasična komunjarska drp priča, dok ste svi ćutali i solidarno učestvovali u tome. Mislite da vas neko mrzi? Ne, vreme je da se osamostalite i počnete da zarađujete svoje plate, a to je jedino moguće ako se oslobodite nepotrebne administracike umesto što se oslobađate neophodnih radnika koje čeka taj posao, ali sada će biti na platnom spisku agencije. Na vama je da se izborite za svoja radna mesta i zaradite platu kao što je zarađuju ljudi u privatnom sektoru.

    2. Gluplji odgovor čuo nisam.Gase se samo radna mesta gde se nešto radi Nijedan inžinjer nije višak iao o vozu pojma nemaju Neki u radno vreme završavaju neke sumnjive privatne škole.Doduše neki radnici du za košenje trave dobijsli i stimulaciju od 20%.E sad isti ti nisu višak.Dozboljeno je svakom šefčiću da određuje ko je višak a o krađama i kriminalu,falsifikovanju drugi put.

    3. Zašto krivite zaposlene na železnici. Železnica je državna. Država godinama nije ulagala u železnicu zato što su joj prioriteti putevi, a zna se i zašto. Ko treba da obezbedi posao tim zaposlenim, menadžment koji država postavlja, a što nema posla to je njihova sposobnost i državna politika. Da postoji zakon da se određena vrsta robe i na određenoj razdaljini roba mora prevoziti železnicom (kao u mnogim evropskim zemljama, a stremimo ka Evropi) bilo bi posla a i putevi bi nam bili bolji i ne bi svake godine skidali asfalt i postavljali novi, a pruge obavljamo jednom u 50 godina zato su i takve. Kada je veliki vođa spomenuo železnicu u svojim istorijskim obraćanjima naciji, samo su putevi važni. Zato ne osuđuje te zaposlene, oni su najmanje krivi a naći će se na ulici, a ovi drugi koji kroje kapu će i dalje lepo sedeti u svojim foteljama. Uz to zašto se dugo najavljivano restrukturiranje ne sprovodi i u drugim državnim preduzećima već samo na železnici??? Ko je jadan dotuci ga da krepa.

  3. Radnicima „ZELTURS-a“ 2015. godine ultimativno su najureni uz bednu otpremninu od 200 evra po godini staza i to uz 17 neisplacenih plata za period od novembra 2013. godine zakljucno sa martom 2015. godine. Radnici koji su tuzili „ZELTURIST“ a ciji je osnivac upravo Vlada Srbije, imaju sudska Izvrsna resenja koje ni do dana danasnjeg ne mogu da ostvare. Znaci u pitanju je prevara radnika na drzavnom nivou, drugacije receno vlast je organizator prevare nad sopstvenim gradjanima ili jos slikovitije, u pitanju je ORGANIZOVANI DRZAVNI KRIMINAL i prevara.

    1. Žel turist je ne zakonit način dobio imovinu na železničkim stanicama Svi restorani za putnike ili radnike su im predate.Oni su posle prodali većinu tog iventara.Pogledajte sablasno puste restorane društvene ishrane za zaposlene,sablasno prazne restorane na stanicama.

  4. Pa šta ste očekivali?Kad su prodali to jest zatvorili železničku stanicu samo to ste mogli i očekivati!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 29. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.