Kompanija Dr. Oetker je tokom 2014. godine na tržište Srbije plasirala čak 31 novi artikal, uključujući potpuno nove proizvode ili proširene asortimane pakovanja i novih ukusa, istaknuto je na jučerašnjem druženju.

Najveći prioritet ove kompanije su inovacije, kvalitet proizvoda i zadovoljstvo potrošača, a tako će biti i u budućnosti. Pre svakog lansiranja, ovo preduzeće sprovodi opsežna istraživanja, kako bi svaki proizvod zadovoljio zahteve i potrebe potrošača.

Najpopularniji proizvodi među korisnicima su oni koji se lako i brzo pripremaju, pa uz novi Dekor u praktičnim, malim pakovanjima možete napraviti originalne slatke kombinacije. U neformalnom delu druženja, održano je takmičenje u ukrašavanju mafina različitim ukrasima novog Dekor asortimana, a najlepše ukrašena poslastica nagrađena je specijalnim poklonom.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari