Kompjuterska igra preživljavanja u svemiru 1

Nezavisni programerski studio za razvoj igara „Zero Gravity“ danas je objavio svoj debitantski naslov „Hellion“, igru preživljavanja u svemiru za više igrača na platformi Steam Early Access po ceni od 24,99 USD/18,99 GBP/22,99 EUR.

U sunčevom sistemu u koji je smešten „Hellion“, svi objekti koji se javljaju u igri – od planeta i njihovih satelita, pa do brodova i stanica – u potpunosti se ponašaju u skladu sa zakonima Njutnove fizike i orbitalne mehanike. Igrači imaju zadatak da prežive u najneprijateljskijem okruženju poznatom čoveku, štiteći se od vakuuma svemira, prikupljajući retke resurse, održavajući svoje baze i stupajući u interakciju sa drugim igračima.

„Objavljivanje ‘Helliona’ na plaformi Steam Early Access je veliki korak za nas“, rekao je Marko Smiljanić, kreativni direktor „Zero Gravity“.

Baza igrača na PC-ju je veoma raznolika i zahtevna, tako da nam komunikacija sa njima tokom procesa razvoja ove igre omogućava da ‘Hellion’ prilagodimo upravo onome što ljubitelji naučne fantastike zaista žele“, kažu u ovom programerskom studiju.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=FsSzoQJek70]