Najbolji kreativci na #KAKTUS2017 1

Najbolji i svetski priznati kreativci iz agencija Droga5 Njujork, McCann Milano, 4129 Grey Istanbul i Demner, Merlicek & Bergmann Austrija, samo su neki od predavača na trećem po redu nacionalnom festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2017, koji se održava 1. i 2. novembra u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

Pod ovogodišnjim sloganom „Look SHARP. Think SHARP“, akcenat festivala biće na integraciji, ali i na drugačijim, „oštrim“ idejama, koje izlaze iz granica očiglednog.

Festival će otvoriti Paul Meates, kreativni direktor jedne od najnagrađivanijih američkih agencija Droga5, sa predavanjem na temu „The Ripple Effect“. Predavanje na temu „Attention marketing: How we can hack the consumer mind and get their attention“ održaće Alemsah Ozturk, suosnivač i glavni kreativni direktor agencije 4129 Grey EMEA (Turska).

Učesnicima festivala, u okviru interaktivnih kreativnih razgovora, predstaviće se i Eoin Sherry, kreativni direktor agencije McCann Milano (Italija). On je međunarodno nagrađivani multidisciplinarni kreativac.

Drugog dana festivala biće organizovane THINK TANK radionice za agencije, kompanije i studente na različite teme iz struke. Jednu od radionica na temu „Very good bad example“ vodiće i Dushan Drakalski, Executive Creative Director agencije Demner, Merlicek & Bergmann (Austrija).

U okviru drugog dana festivala KAKTUS 2017 biće dodeljene i nagrada najboljima u struci, za koje je konkurisalo čak 124 kampanje. Nagrade se dodeljuju u 22 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 22 ugledna profesionalca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Među članovima žirija je i Vladimir Ćosić iz agencije McCann Beograd.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari