Foto: FreeImages/ Krzysiek Koziarek

Na terenu se, naime, desilo nekoliko većih zastoja, uglavnom tramvaja, i ozbiljni kvarovi na okretnicama zbog čega veći broj tramvajskih linija nije uopšte saobraćao ili je išao izmenjenom trasom.

U centrali GSP, sa druge strane, objašnjava nam Nikola Antić, predsendik sindikata SOS u GSP “Beograd”, vozačima se sugerisalo da moraju u saobraćaj, sa preporukama za sporiju vožnju, iako su neka vozila od toga već stradala što ostavlja veliku materijalnu štetu preduzeću.

– Izgleda da je pogonu bitnije ostvarenje polaska nego da li će motori tramvaja otkazati zbog ogromne količini vode, kao što je bio slučaj u Rakovici. Pritom je u tom pogonu trebalo da bude isključena struja kako ne bi došlo do strujnih udara ili većih kvarova, ali niko o tome nije vodio račun. To je odgovornost direktora za saobraćaj Zlatomira Anđelića, naglašava Antić.

On ukazuje i da bi ova situacija, zbog koje tramvaji na liniji tri nisu mogli da saobraćaju, trebalo da bude upozorenje i na moguće probleme za dolazak do železničke stanice “Topčider”.

– Sad treba da se postavi pitanje kako putnici za voz Beograd- Bar, recimo koji polazi sa Topčidera, dolaziti do ove stanice ako se sa svakom jačom kišom potpuno gubi veza javnog prevoza u ovom delu grada, upozorio je Antić.

Pored ovih problema, kiša je onemogućila saobraćaj tramvaja i preko Autokomande zbog čega su tramvaji celo prepodne bili zaglavljeni ispred ovog trga, međutim i kada je kiša završena tramvaji nisu mogli da saobraćaju dalje od Autokomande već su se tu okretali i vraćali ka gradu.