Televizijsko oglašavanje i televizijska prodaja alkoholnih pića, međutim, kako je propisano zakonom, ponovo su dozvoljeni, ali pod određenim uslovima.

Zakonom o elektronskim medijima, naime, nije dozvoljeno da reklame alkoholnih pića budu neposredno usmerene na maloletna lica ili da prikazuju maloletna lica kako konzumiraju alkohol, niti da povezuju konzumaciju alkoholnih pića sa jačanjem fizičkih svojstava ili sa upravljanjem motornim vozilom.

Takođe, reklame alkohola ne smeju ni da stvaraju utisak da konzumiranje takvih pića doprinosi društvenoj ili seksualnoj uspešnosti, da tvrde da alkohol ima terapeutska svojstva, da je stimulans, sedativ ili sredstvo za rešavanje ličnih problema, kao i da podstiče neumereno konzumiranje alkohola ili negativno prikazuje uzdržavanje ili umerenost u konzumiranju. Zabranjeno je i isticanje visokog procenta alkohola kao pozitivno svojstvo pića.

Prethodnim propisima bilo je zabranjeno reklamiranje svih alkoholnih pića osim piva i vina, osim u periodu od 6 do 18 časova, u programima za decu, u javnom saobraćaju, u predškolskim ustanovama, školama, zdravstvenim i drugim ustanovama, u bioskopima i pozorištima, u javnim parkovima i na javnim igralištima, kao i u specijalizovanim programima namenjenim vozačima motornih vozila.

Neprikladno za maloletnike i pre ponoći

Zakon o elektronskim medijima predviđa i da programi namenjeni isključivo za starije od 18 godine mogu da se emituju sada od 23 časa, a ne od ponoći kao što je ranije bio slučaj.