Da li u Srbiji može da se živi od Instagrama? 1Foto: B.C.

Broj pratilaca na Instagramu nije najbitniji, najvažniji je kvalitetan sadržaj. Morate da budete u stanju da kreirate dobar sadržaj, ali i da znate da ga dobro ispromovišete poštujući svoje principe i praveći svoj brend.

To je kazala diplomirana novinarka i blogerka Branislava Antović Aleksić na tribini o zaradi preko društvene mreže Instagram održanoj na štandu našeg lista, na Media Marketu, a u kojoj su učestvovale i Jana Devetak iz DIRECT MEDIA, Vera Stevanović iz Ludus-a i blogerke Tanja Vasojević i Aleksandra Miladinović sa bloga “Tripiin Srbija”.

Branislava Antović Aleksić, koja već šest godina „živi“ od svog blogovanja, istakla je da je u ovom poslu punih devet godina.

– Kada sam pokrenula blog nije postojao Instagram. Važno mi je da kažem da je moj odgovor na pitanje “Da li se od Instagrama može živeti?” da, ali smatram da je bitno imati još jednu aktivnu platformu, ocenila je ona.

Smatra da, ukoliko imate portal ili blog, koji promovišete Instagramom, mogućnost za zaradu postaje veća.

– Kada sam počinjala na kraj pameti mi nije bilo da od ovoga živim, tek nakon dve, tri godine su klijenti počeli da nas smatraju iole adekvatnim saradnicima. Pogrešno je kretati u tu priču iz razloga zarade jer nećete dugo trajati. Posao od vas iziskuje mnogo više, ako nemate ljubavi nećete istrajati, zasitićete se, istakla je ova blogerka, pratiocima poznata kao Brana.

Sagovornica iz DIRECT MEDIA Jana Devetak saglasna je da je Instagram samo jedan od kanala, te da nije dobro da bude i jedini.

– Instagram je najbrže rastuća platforma, sa preko dva miliona korisnika u Srbiji. Zato je danas prisutnost brendova na ovoj društvenoj mreži veoma poželjna. Da bi proizvod bio promovisan na najbolji način, važno je da od samog starta sa klijentom jasno definišemo ciljnu grupu, tj. kome proizvod prodajemo i da zajedničkim snagama dođemo do najadekvatnijih načina promocije, istakla je ova menadžerka.

Marketinška stručnjakinja Vera Stevanović pričala je iz sfere preduzetnika o tome kako mali preduzetnici mogu da iskoriste ovu društvenu mrežu.

– Tu se javlja veliki prostor. Morate posmatrati taj profil kao da imate sopstveni TV kanal ili magazin, da pričate sa klijentima. Vi možete na Instagram profilu da “zavedete” tu publiku koja je ključna za plasiranje proizvoda, da imate spremnu mali komunu za plasiranje prozvoda. Misliti da imate sjajnu biznis ideju je super, ali ako nemate svoju publiku nećete imati kome da je plasirate, rekla je Stevanović.

Mali biznisi treba da nauče, prema njenim rečima, kako na toj socijalnoj mreži da plasiraju svoje koncepte praveći dobar sadržaj.

– Treba deliti znanje. Došlo je vreme da vi morate nešto da podelite, da dajete zlatne savete. Instagram je savršen da pomažete, da i drugi ljudi mogu da uspeju jer se time radi self marketing. Tu je dvostruka dobit, ocenila je ona.

Blogerke iz „Trippin Srbija“ podsetile su publiku da je to blog koji čini pet prijatelja koji putuju Srbijom i da funkcionišu kao društveni pokret. “Mi imamo i regularne poslove od devet do pet, a vikendom se pretvaramo u infuensere”, dodale su one.

– Ljudi vide da smo isti kao oni, da imamo obične poslove, da ne stižemo da budemo redovni u izveštavanju. Nudimo im ono što i oni sami mogu, da otputuju vikendom negde u Srbiji i da se dobro provedu, rekle su blogerke iz „Trippin Srbija“.

Prema mušljenju učesnica ove tribine, Instagram će ostati rastuća platforma. Same promene, saglasne su, desiće se na samoj mreži jer ga Fejsbuk, Tviter, YouTube i novi Tik Tok neće previše ugroziti.

https://www.facebook.com/www.danas.rs/videos/2515990695298037/

Partneri Danasa na Media Market-u

Tokom svih pet dana posetioci štanda lista Danas na sajmu medija „Media Market“, u Hali 3 Beogradskog sajma, moći će da naprave fotografije ili gif animacije na Slik Slik Photobooth aparatu koje dobijaju direktno na svoj mejl.

Danas i sutra mogu da učestvuju i u kvizu „Istina ili laž“ koji je priredio Istinomer, a za učestvovanje sleduje nagrada u vidu platnenog cegera.

Na štandu Danasa sve do nedelje 27. oktobra traje i ekološka kampanja koju je pokrenuo naš list, a u okviru koje svako ko odloži plastične kese u specijalno izrađeni kontejner na našem štandu u zamenu dobija biorazgradivu torbu sa citatima Ive Andrića i Nikole Tesle, koje smo izradili zajedno sa SBB fondacijom.

Napitke od kafe za učesnike programa na našem štandu i zaposlene obezbedila je Barcaffee Perfetto i to tri vrste ukusa – espreso, kafe late i kapućino.

Da li u Srbiji može da se živi od Instagrama? 2
Foto: B.C.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari