Efektiva traži da se preispita poslovanje toplane u Pančevu 1Foto: Pixabay/Ri

Udruženje potrošaća i bankarskih klijenata „Efektiva“ saopštilo je danas da je Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija uputilo zahtev za pokretanje postupka zaštite kolektivnog interesa potrošača protiv toplane u Pančevu, odnosno Javnog komunalnog preduzeća (JKP) Grejanje Pančevo.

Efektiva navodi da je postupak pokrenut zbog „kršenja prava potrošača, odnosno naplate takozvanog pasivnog grejanja (kada se potrošač isključi sa mreže), otežavanja uslova isključivanja sa mreže postavljanjem nemogućih uslova koje potrošač nije dužan da ispuni, i kršenja osnovnih prava“ korisnika.

U saopštenju je precizirano da je zahtev ministarstvu podnet zbog „nepravičnih ugovornih odredbi u opštim uslovima poslovanja JKP Grejanje Pančevo, kao i zbog nasrtljive poslovne prakse tog javno-komunalnog preduzeća“.

Efektiva podseća da sličan problem imaju i korisnici daljinskog grejanja u drugim gradovima u Srbiji.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari