
Ova inicijativa je usledila zbog sve veće zabrinutosti vezane za reklamiranje lažnih lekova protiv korona virusa.
Gugl će početi da proverava oglašivače, najpre u SAD, a potom i širom sveta.
Ovaj svetski lider za digitalno reklamiranje je još 2018. godine uveo proveravanje političkih oglašivača od kojih je tražio da naznače gde se tačno nalaze.
„U okviru ove inicijative, oglašivači će morati da slede program provere za kupovinu oglasnog prostora na našoj mreži“, naveo je zvaničnik Gugla Džon Kanfild i precizirao da će oglašivači morati da daju lične podatke, podatke preduzeća i ostale informacije koje potvrđuju njihov identitet i zemlju u kojoj rade.
„Ta promena će omogućiti ljudima da lakše shvate ko stoji iza reklame koju vide na Guglu“, naveo je Kanfild.
Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa
U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.
Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.