
„Imamo petnaest mobilnih ekipa za hitne intervencije, šest posebnih ekipa sa mehanizacijom i dve ekipe specijalizovane za održavanje kosina, koje su spremne da u uslovima velikih vremenskih neprilika brzo i u najkraćem roku reaguju“, rekao je Jevtić, navodi se u saopštenju „Infrastrukture železnice Srbije“.
Kako je istakao, svim aktivnostima za rad u zimskim uslovima upravlja Centralni operativni štab „Infrastrukture železnice Srbije“, koji dežura neprekidno.
Prema njegovim rečima, „Infrastruktura železnice Srbije“ blagovremeno je obavila sve pripreme za rad u zimskim uslovima, a dežurne ekipe ove kompanije su angažovane na čišćenju pruga, perona i prilaznih puteva, kako bi se železnički saobraćaj u Srbiji tokom zime redovno i nesmetano odvijao.
„Da je ‘Infrastruktura železnice Srbije’ u potpunosti spremna za rad u zimskim uslovima, govori i činjenica da je i tokom prethodnog snežnog talasa u Srbiji železnička infrastruktura funkcionisala bez i jednog problema“, kazao je Jevtić.
On je dodao da vremenske neprilike nisu bile uzrok ni nedavnog iskliznuća dve cisterne privatnog operatera kod Svrljiga, na pruzi Niš – Zaječar.
„Infrastruktura železnice Srbije u aprilu će početi sa rekonstrukcijom pruge Niš – Zaječar, prvom od kako je ta pruga napravljena. Reč je o jednoj od najlepših evropskih pruga, sa 54 mosta i 32 tunela“, najavio je Jevtić.
cisterne su prevrnuta, vi svoj posao niste odradili. Ne može nikakva priča da vas opere, kao ni da sakrije činjenicu da ministarka i njeni saradnici nisu dobro odradili reformu ŽS.