Zaštitnik građana: Rešenje nakon pritužbe na Fond PIO 1Foto: Pixabay/Besnopile

Ona se zaštitniku građana obratila jer joj zbog greške zaposlenih u pošti rešenje za tuđu negu i pomoć nije dostavljeno godinu dana.

U pritužbi je objasnila da je od Fonda PIO tražila objašnjenje zašto joj rešenje nije dostavljeno godinu dana, a u odgovoru joj je rečeno da je posle neuspele dostave preko pošte potrebno da lično preuzme dokument u Fondu PIO.

S obzirom da je obolela od multiple skleroze i veoma joj je otežano kretanje, obavestili su je da kod notara može da ovlasti drugo lice za preuzimanje rešenja.

Pošto su joj prihodi veoma niski i nije u mogućnosti da plati notara, obratila se zaštitniku građana za rešavanje nastalog problema, navodi se u saopšzenju.

Zaposleni u Stručnoj službi zaštitnika građana su odmah kontaktirali Fond PIO i posle intervencije u roku od tri dana pritužilji je uručeno rešenje za tuđu negu i pomoć na kućnu adresu.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.