Foto: Beta

Mihajlović je u pisanoj izjavi navela da je činjenica da je u Srbiji u prethodne četiri godine izgrađeno oko 300 kilometara autoputeva, „baš kao što je iza Velimira Ilića ostala neuspela koncesija za autoput Horgoš-Požega i deonica Ub-Lajkovac, koja je išla iz njive u njivu”.

Ona je navela i da je otvaranje radova na deonicama od Obrenovca do Ljiga, kojima se hvali Ilić, bilo protokolarno, jer radovi nisu mogli da počnu pre efektivnosti kredita, koja je nastupila tek 2015. godine.

Činjenica je i da je tokom realizacije tog projekta bilo potrebno oko 300 izmena glavnog projekta, kazala je Mihajlović, reagujući na izjave nekadašnjeg ministra građevinarstva i urbanizma Velimira Ilića u Danu uživo TV N1.

Dodaje je da ništa nije bila bolja situacija ni na svim drugim projektima koje je aktuelno Ministarstvo nasledilo, jer su svi stajali – od Žeželjevog mosta, preko Ipsilon kraka, do ruskog kredita za železnicu i autoputa na Koridoru 10.

Pre nego što neko kaže da je “železnica zanemarena”, trebalo bi da je barem iz medija informisan da je u prethodne četiri godine rekonstruisano više od 500 kilometara pruga na železničkom Koridoru 10, barskoj pruzi i regionalnim prugama, poručila Mihajlović.

Prema njenim rečima, o tome koliko su prethodni ministri strateški razmišljali o razvoju vodnog saobraćaja najbolje govori podatak da od 2008. do 2013. godine u njega nije uložen ni jedan evro, a da je danas vrednost projekata u vodnom saobraćaju oko 380 miliona evra.

Isto tako se zna i kakvo smo građevinarstvo zatekli, a kakvo je danas kada imamo elektronsku građevinsku dozvolu, više od 40.000 aktivnih gradilišta i rekordnu vrednost izvedenih građevinskih radova od 344,7 milijardi dinara u ovoj godini, precizirala je Mihajlović.

Povezani tekstovi