Prvi izvozni posao - za tržište EU 1

Smederevski Želvoz, samo godinu dana nakon privatizacije, ponovo je u vrhu srpskih remontera i na pragu prvog izvoznog posla za partnera iz EU.

Želvoz 026 d.o.o. potpisao je ugovor sa poljskom firmom Laude PL, a u ponedeljak će u Poljskoj biti dogovorena finalizacija tehničkog dela posla, potvrdio je za Podunavlje.info vodeći inženjer na projektu Svetozar Bugarin.

„U ponedeljak nas očekuju tehničke konsultacije, koje predstavljaju početak realizacije ugovora. Praktično, dogovaramo finalizaciju tehničkih uslova za početak proizvodnje, jednostavno rečeno, preciziraćemo detalje – materijale, postupke zavarivanja, količine, rokove i slično“, rekao je Bugarin.

Ovaj magistar tehničkih nauka je, pre dolaska u Želvoz, u Goši radio na poslovima kontrole sistema kvaliteta, održavanja, investicija… Posle stečaja Goše, 16. novembra, imajući u vidu stečena znanja i iskustvo u toj oblasti privrede, Želvoz je prepoznao te kvalitete i prihvatio ovog stručnjaka.

U novom radnom okruženju je započeo nekoliko projekata i, sa ponosom ističe da je, za kratko vreme, smederevska fabrika dobila četiri nova sertifikata iz sistema kvaliteta, pored ostalih, za zavarivanje železničkih vozila EN 15085 i EN 3834, koji omogućavaju i izvođenje zavarivačkih poslova i za članice EU.

„Mogu da kažem da te sertifikate malo ko ima u našoj državi. Kad su se sve kockice sklopile, pokušavali smo da pronađemo proizvod koji nije neposredno vezan za vagonogradnju, a da možemo da radimo u skladu sa našom infrastrukturom i našim kadrovima. I prepoznali smo, kao jedan od mogućih proizvoda, te specijalne kontejnere. Imali smo inicijalni susret sa vlasnikom poljske firme, koji je došao da se upozna sa našim potencijalima, kadrovima i sredstvima za rad. Nakon toga je potpisan ugovor“, kaže ovaj stručnjak.

Ugovoreni posao sa partnerom iz Poljske odnosi se na izradu otvorenih i zatvorenih kontejnera za smeštaj i prevoz rolni lima i paketa iz Železare. Naš sagovornik naglašava da je reč o perspektivnom izvoznom poslu, ne samo za Želvoz, nego i za Srbiju, a posao je vredan oko pet miliona evra.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari