
Promocija Elektronske naplate putarine odvijaće se na prodajnim mestima ovlašćenih distributera:
-kompanije MOL, na auto-putu Beograd – Niš, na benzinskoj stanici „Markovac“ kod motela „Stari Hrast“, 11. i 12. jula, u periodu od 09:00 do 15:30
-kompanije OMV, na auto-putu Niš – Beograd, na benzinskoj stanici „Lapovo-sever“ kod Lapova, 11. i 12. jula, u periodu od 09:00 do 15:30
Zaposleni Puteva Srbije, Sektora za naplatu putarine, svim zainteresovanima prezentovaće uređaj za elektronsku naplatu putarine, ukazati na prednosti korišćenja iste, omogućiti kupovinu ili dopunu uređaja, navodi se u saopštenju.
Svi učesnici promocija biće informisani o novinama iz oblasti elektronske naplate putarine, mobilnoj aplikaciji, elektropunjačima i svim drugim aktuelnostima u cilju unapređenja sistema naplate putarine.
Iz preduzeća napominju da elektronska naplata putarine omogućava najbrži prolazak kroz naplatne stanice, bez zaustavljanja, značajno skraćuje vreme putovanja i predstavlja jeftiniji vid plaćanja putarine.
Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa
U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.
Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.
Potrebno je da se resi problem uskih grla na prilazima naplatnim rampama. Tek tada elektronska naplata dobija na znacaju. Ovako kad je guzva, dzaba vam ENP kad su sve trake zauzete. Potrebno je problem resiti kao u Zagrebu Lucko, gde je ENP naplata kilometar pre cash placanja.
To sam i ja htela da kazem. U Staroj Pazovi redovno zauzmu ENP traku oni koji cekaju na naplatu. A posao pandura na naplatnoj rampi je pesma. Sede i bleje.
Nije tačno da je brže. Na izlazu it Beograda ka Nišu samo 3 prolaza. Na ulazu u Beograd malu broj kanala tako u periodima gužve teško se prilazi tim prolazima zbog gužve. Nelogična ukrštanja sa običnim kanalima. To su samo neke od primedaba. Nemogućnost uvida u stanje. Vrlo loš sistem.
Da li neko u Vladi uopste razmislja o vinjeti kad vec nadlezno ministarstvo ne?