1. plsiofmjnsadifuam nbcuy – pogledajte ova slova. Dovoljno je da okrenete broj 99 765 9876939047902, kažete koja se reč krije i osvojite nagradu od sto miliona novaca. (cena poziva 999 novaca). „Ajde ljudi, zovite“, „baš me nervira moja frizura“, „šta vam je, bre, što se ne javite“.

1. plsiofmjnsadifuam nbcuy – pogledajte ova slova. Dovoljno je da okrenete broj 99 765 9876939047902, kažete koja se reč krije i osvojite nagradu od sto miliona novaca. (cena poziva 999 novaca). „Ajde ljudi, zovite“, „baš me nervira moja frizura“, „šta vam je, bre, što se ne javite“… Ovako nekako izgleda ovogodišnji TV program. U proseku – odukativna je procena – 40 odsto svega što se može videti na ekranima u nekom uglu ima neki broj na koji se može poslati poruka, a zauzvrat se dobija laža (šarena, dakako, jer su i programi u koloru). No, dok je ćuraka, biće i podvarka.
2. Poruke se šalju i za brojne rijalitije čija popularnost oscilira, ali se ne daju… Emoušn (kapa dole za neizbežnost, što je cilj svakog proizvođača) je razvio industriju do detalja. „Veliki brat“, na primer, ima propratne sadržaje – „Malu sestru“, „Pozovite Velikog brata“, „Velikog mozga“ i total TV, non-stop bata i pošaljite poruke i pitajte ukućane… po ceni pravoj sitnici. Ali, da bi porasla gledanost morali su da vraćaju ukućane, da ubacuju roditelje i decu, miševe i mačke, perad i četvoronošce… A gde su „Svadba megafon“, promenite ženu, dresirajte psa, izgradite kuću… Ako je to „rijaliti“, šta je ono u čemu živimo. Nečiji san? Ili košmar?

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari