Narodna stranka optužila SNS za krađu identiteta portala OzonPress iz Čačka 1Foto: Lažni Ozzonpress printskrin (arhiva)

Narodna stranka je u saopštenju ocenila da su čačanski naprednjaci tvrdili da podržavaju slobodu kreiranja medijske slike u gradu, a da njihovi nedavni postupci govore drugačije.

„Svedoci smo da je najpre iznenada ugašena jedna čačanska televizija da bi nakon par dana ponovo nastavila sa radom, uz promenu vlasničke strukture. Ono što zabrinjava je što je novi vlasnik i TV Telemark, a i lopov u pokušaju (u nameri da ukrade identitet Ozonpresa) čovek poznat policiji, tužilaštvu i sudu po prevarama u medijskom svetu, i naravno član SNS“, stoji u saopštenju Narodne stranke.

Upitali su SNS „da li se plaše bojkota čačanske opozicije ili istine i realnosti koja može da stigne do građana“.

„Zar su se toliko nisko spustili da javnost obmanjuju na lažnim portalima polupismenim sadržajima? Da li je Grad Čačak zato dodelio sredstva mediju Info24? Za krađu identiteta? Ovim su dokazali da su stvorili sistem koji razara put istinite informacije“, navodi se u saopštenju.

Ocenjuje se da u Srbiji nema medijskih sloboda, a da Čačak ima slobodne novinare i medije. „Iako Srbija nema slobodne medije, Čačak ima slobodne novinare. Njihova svakodnevna sumnja u sve što ograničava slobodu, oličena u vestima kojima informišu Čačane, brani slobodu građana Čačka, a i šire, da samostalno razmišljaju. I zato podrška za slobodu čačanskih medija i slobodu čačanskih novinara“, naveli su iz Narodne stranke.

Ranije su i gradski odbori Demokratske stranke (DS) i Dveri osudili „krađu“ vizuelnog identiteta čačanskog portala OzonPress i pozvali nadležne da kazne počinioce.

Demokratska stranka je u saopštenju ocenila da je to pokušaj „gušenja“ objektivnog novinarstva, a Dveri da je u pitanju „nasilje nad slobodnim medijima u Čačku“.

Čačanski portal OzonPress objavio je pre nekoliko dana da iza lažnog portala sa njihovim imenom, logotipom, dizajnom i reklamama, koji objavljuje tekstove koji propagiraju Srpsku naprednu stranku, stoji beogradski Info 24 Media.

Redakcija tog portala je navela da je njihov domen „ozonpress.net“, a da je domen portala koji ih imitira „ozonpress.rs“ i da je hostovan kod švedske firme.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.