Foto: Beta/Darko Vojinović

– Smatramo da je vreme za “Budućnost Srbije” u Kragujevcu. Predsednikova poseta doprinela bi stabilnosti grada, a predsednik Vučić bi posetom pokazao koliko je Kragujevac važan za čitavu drzavu. Politički je korektno da se čuje i druga strana jer smo primorani svake subote da od po nekoliko desetina ljudi, koje predvode kvazi političari, slušamo samo negativne stvari, širenje mržnje i politiku nasilja… Takođe, mi kao neko ko će jednog dana da gradi pravno-politički život ove države, želimo predsedniku da ukažemo na probleme naših sugrađana, ali i da ponudimo ideje, planove i rešenja za budućnost, navodi se u pozivu Vučiću koji je, kako je navedeno, potpisalo Predsedništvo Saveza studenata Pravnog fakulteta Univerziteta u Kragujevcu.

Radi se, podsetimo, o studentskoj organizaciji koja je, krajem marta, u vreme kad se na protestima protiv aktuelnog režima okupljalo i po više hiljada Kragujevčana, javno podržala predsednika Srbije Aleksandra Vučića i njegovu politiku. Vučić, pak, za razliku od drugih gradova (Niša, Novog Sada i drugih), zaista retko dolazi u Kragujevac, a koliko je javnosti poznato, nikada u minulih sedam godina, koliko je na vlasti u Srbiji, nije posetio zgradu kragujevačke gradske uprave koju već petu godinu zaredom predvodi kadar SNS i sin bivšeg predsednika Srbije Tomislava Nikolića, Radomir (Nikolić). Špekuliše se da je razlog tome Vučićeva netrpeljivost spram “dinastije Nikolić”.

Da li je to stvarni razlog, pouzdano se ne zna. Činjenica je, ipak, da Vučića u posetu Kragujevcu zove Savez studenata Pravnog fakulteta, a ne i lokalni ogranak SNS, kojim takođe rukovodi Radomir Nikolić. Da li će Vučić da prihvati poziv studenata, ostaje da se vidi. Ukoliko dođe, žiteljima centra Šumadije bi, pored ostalog, mogao da objasni  i zašto je dugogodišnja marginalizacija prerasla u izolaciju Kragujevca i njegovog šumadijskog okruženja, čemu svedoči činjenica da je šumadijski deo Srbije skinut sa državne infrastrukturne mape, te da je definitivno, ekskluzivno voljom samog vrha aktuelne državne vlasti, postao saobraćajna “crna rupa” Srbije i jugoistočne Evrope.

Povezani tekstovi