Tokom dva dana, ovu manifestaciju je posetilo više od 15.000 posetilaca koji su uživali u sjajnom muzičkom programu i ukusima preko 200 različitih piva, kobasicama, perecama.

Manifestacija je tradicionalno svečano otvorena simboličnim otvaranjem prvog pivskog bureta, a gradonačelnik Miloš Vučević je rekao da je ponosan na Novi Sad:

– Svake godine sve više je izlagača i posetilaca, ali i novih malih zanatskih pivara, što je i manir ove manifestacije. Verujem da će festival, uz ovako kvalitetan muzički program u kojem su renomirani regionalni izvođači, biti još posećeniji nego prošle godine. Ponosan sam što je Novi Sad dovoljno veliki da prihvati nove ideje, i bogat ljudima koji imaju viziju i ne plaše se promena. Zadovoljstvo je sarađivati sa svima koji hoće da osmisle sadržaje za kvalitetniji i bolji život, istakao je Vučević.

Otvaranju manifestacije prisustvovali su i predsednica Skupštine Srbije Maja Gojković, Pokrajinski sekretar za privredu i turizam Ivan Đoković, otpravnik poslova Ambasade Nemačke Dorotea Gizelman, direktor Nemačko-srpske privredne komore Martin Knap, direktor Novosadskog sajma Slobodan Cvetković, predsednik „Color Press Group“ Robert Čoban i počasni građanin Novog Sada fudbaler Siniša Mihajlović.

Program festivala počeo je uz zvuke bavarske muzike u izvođenju benda „Kredarice“. Prve večeri, svojim energičnim nastupima, atmosferu do usijanja doveli su „Hladno pivo“, Dejan Petrović Big Band i Love Hunters.

Druge večeri, Novosađani i veliki broj turista, igrali su i pevali uz „Psihomodo pop“ koji je nastupio u Novom Sadu posle više od jedne decenije, Zvonka Bogdana, „Zbogom Brus Li“, a treći „Novosadski Oktoberfest“ zatvorili su, sada već uveliko domaćini i prijatelji festivala, bend „Orthodox Celts“.

Tokom dnevnog programa, drugog dana festivala, održan je „Battle of the bands“ – takmičenje mladih bendova, a pobednik je nagrađen nastupom u zvaničnom programu iste večeri festivala.

Kao i svake godine, održana su takmičenja u nošenju i držanju krigli u muškoj i ženskoj kategoriji, kao i izbor za najlepšu fotografiju festivala.

„Novosadski Oktoberfest“, u organizaciji kompanije „Color Media Communications“, održava se pod pokroviteljstvom Grada Novog Sada i Nemačko-srpske privredne komore.

Festival su podržali Heineken, Carlsberg, Apatinska pivara, Premijer pivara i „Vojvodina šume“.