RTV

VOICE: Od RTV-a kontroverznim agencijama još 200 miliona dinara 2

VOICE: Od RTV-a kontroverznim agencijama još 200 miliona dinara

Menadžment Radio-televizije Vojvodine (RTV) na Badnji dan potpisao je ugovor s konzorcijumom kontroverznih novosadskih agencija Montop HRS i Laboris HRS za usluge angažovanja 371 radnika, a vrednost ugovora iznosi 200 miliona dinara i on će važiti dok novac ne bude bio potrošen, piše danas Vojvođanski istraživačko-analitički centar (VOICE).

Protest u Novom Sadu: RTS je samo partijsko glasilo (FOTO) 3

Protest u Novom Sadu: RTS je samo partijsko glasilo (FOTO)

Bivši novinar Radio-televizije Srbije (RTS) Saša Mikić izjavio je večeras na protestu Saveza za Srbiju (SZS) u Novom Sadu, da od 1989. godine ta medijska kuća nikada nije bila državna televizija niti javni servis, već „samo partijsko glasilo“.

Eksperti za VOICE: Javni servisi ne služe javnosti već vlasti 4

Eksperti za VOICE: Javni servisi ne služe javnosti već vlasti

 Javni medijski servisi u Srbiji ne traže odgovore na pitanja od javnog interesa, nego služe interesima aktuelne vlasti, piše danas Vojvođanski istraživačko-analitički centar (VOICE) prenoseći izjave stručnjaka za medije i za teme koje tretira Zakon o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja.

Jednosatni štrajk upozorenja sindikata Nezavisnost RTV-a u sredu 8

Jednosatni štrajk upozorenja sindikata Nezavisnost RTV-a u sredu

Sindikat Nezavisnost u Radio-televiziji Vojvodine (RTV) doneo je odluku da stupi u štrajk upozorenja, jer zaposlenima u odeljenju nelinearne montaže više od deset godina nisu korigovani koeficijenti, zbog čega im je onemogućeno napredovanje u struci.

VOICE: Bujošević i Koprivica trebalo bi da su u penziji, a vode dva javna servisa 9

VOICE: Bujošević i Koprivica trebalo bi da su u penziji, a vode dva javna servisa

Generalni direktori oba javna servisa Radio-televizije Srbije (RTS) i Radio-televizije Vojvodine (RTV), Dragan Bujošević i Miodrag Koprivica, ispunili su uslove za odlazak u starosnu penziju, ali im je produžen ugovor, što jeste u skladu sa zakonom, ali tu privilegiju na javnim servisima uživaju „samo odabrani“, piše Vojvodjanski istraživačko-analiticki centar (VOICE).

Mirović: Nova zgrada RTV u novembru 10

Mirović: Nova zgrada RTV u novembru

Nova zgrada Radio-televizije Vojvodine (RTV) biće otvorena u novembru ove godine, najavio je danas predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović.

Tri člana Programskog saveta RTV: Skandalozno i lažno izveštanje o studentskom protestu 11

Tri člana Programskog saveta RTV: Skandalozno i lažno izveštanje o studentskom protestu

Tri člana Programskog saveta Radio televizije Vojvodine (RTV) saopštila su danas da je „skandalozan način na koji je ta medijska kuća izvestila o jučerašnjem protestu studenata u Kampusu novosadskog Univerziteta, jer se u svom izveštaju, koji je objavljen na internet sajtu pozvala na medij koji je među rekorderima u kršenju Kodeksa novinara Srbije“.

Ko zloupotrebljava studente? 12

Ko zloupotrebljava studente?

Na koji način su studenti Univerziteta u Novom Sadu koji učestvuju u protestima „Jedan od pet miliona“ zloupotrebili studente u celini i studentske institucije, pitanje je na koje ni posle više pokušaja nismo uspeli da dobijemo odgovor od zvaničnih predstavnika studenata tog univerziteta.

RTV odbacio zahteve "1 od 5 miliona" 13

RTV odbacio zahteve „1 od 5 miliona“

Organizatori protesta „1 od 5 miliona“ u Novom Sadu saopštili su danas da Radiotelevizija Vojvodine nije prihvatila nijedan od njihovih zahteva o izveštavanju, a ocenjujući ih kao mešanje i pritisak na uređivačku politiku.

PrvaPoslednja