RTV

Sindikat: Vlada ugrozila poslovanje RTV, 56 ljudi ostalo bez posla 1

Sindikat: Vlada ugrozila poslovanje RTV, 56 ljudi ostalo bez posla

Sindikat „Nezavisnost“ Radio-televizije Vojvodine uputio je danas otvoreno pismo premijerki Ani Brnabić u kojem je obaveštavaju da su Vlada Srbije i saziv Skupštine Srbije, kojem je istakao mandat, ugrozili funkcionisanje pokrajinskog javnog servisa smanjenjem budžetskih sredstava, zbog čega je 56 ljudi ostalo bez posla.

"Javni servisi ne izveštavaju dovoljno izbalansirano o političkim akterima" 10

„Javni servisi ne izveštavaju dovoljno izbalansirano o političkim akterima“

Javni televizijski medijski servisi izveštavaju nedovoljno izbalansirano o političkim akterima, a u slučaju komercijalnih televizija sa nacionalnim frekvencijama situacija je neuporedivo gora, jer je disbalans između izveštavanja o vlasti i opoziciji ogroman i na štetu opozicije, navodi se u analizi Novosadske novinarske škole.

SRS: Žrtva smo medijskog mraka koji sprovodi RTV 12

SRS: Žrtva smo medijskog mraka koji sprovodi RTV

Srpska radikalna stranka (SRS) je žrtva „medijskog mraka i blokade izveštavanja koju sprovodi Radio televizija Vojvodine (RTV), čiji novinari nikada ne prate redovne konferencije za novinare SRS, niti predstavnici ove stranke imaju mogućnost da gostuju na RTV“, izjavila je danas odbornica SRS u Skupštini Grada Novog Sada Marina Nedeljković, saopštila je stranka.

VOICE: Od RTV-a kontroverznim agencijama još 200 miliona dinara 14

VOICE: Od RTV-a kontroverznim agencijama još 200 miliona dinara

Menadžment Radio-televizije Vojvodine (RTV) na Badnji dan potpisao je ugovor s konzorcijumom kontroverznih novosadskih agencija Montop HRS i Laboris HRS za usluge angažovanja 371 radnika, a vrednost ugovora iznosi 200 miliona dinara i on će važiti dok novac ne bude bio potrošen, piše danas Vojvođanski istraživačko-analitički centar (VOICE).

Protest u Novom Sadu: RTS je samo partijsko glasilo (FOTO) 15

Protest u Novom Sadu: RTS je samo partijsko glasilo (FOTO)

Bivši novinar Radio-televizije Srbije (RTS) Saša Mikić izjavio je večeras na protestu Saveza za Srbiju (SZS) u Novom Sadu, da od 1989. godine ta medijska kuća nikada nije bila državna televizija niti javni servis, već „samo partijsko glasilo“.

PrvaPoslednja