Foto: Pixabay /Tumisu

Prema poslednjem objavljenom poslovnom izveštaju, čista dobit Facebook-a dosegnula je u prvom kvartalu ove godine 4,99 milijardi dolara, što je 63 odsto više nego godinu dana pre. Kako mediji prenose, prihodi od oglašavanja, najvećeg izvora prihoda kompanije, porasli su oko 50 odsto, na 11,7 milijardi dolara.

Sudeći po poslovnim rezultatima, skandal koji je izbio nakon što je firma za obradu podataka Cambridge Analytica otkrila da je koristila podatke od oko 87 miliona korisnika Facebooka bez njihovog pristanka i koristila ih u političkim kampanjama, zasad izgleda da nije uticao na poslovanje kompanije. Facebook je na kraju proteklog tromesečja imao 2,2 milijarde aktivnih mesečnih korisnika širom sveta, dok je toj društvenoj mreži svakoga dana pristupalo njih 1,45 milijardi, 13 odsto više nego godinu dana pre.

„Svesni smo naše odgovornosti i investiramo kako bismo bili sigurni da se naše usluge koriste za dobro. Takođe, nastavićemo da gradimo nove alate kako bismo doprineli povezivanju ljudi, jačanju naših zajednica i zajedništvu u svetu”, poručio je u izveštaju Mark Zuckerberg, izvršni direktor koji je i osnovao Facebook 2004. godine.