Foto: USA-Reiseblogger

Poznata modna blogerka iz Hong Konga Liau Cheng je ostala zapanjena kada su njene fotografije osvanule širom Tajlanda u okviru kampanje za proširenje porodice. Liau je kontaktirala reklamnu agenciju iza ove kampanje i saznala da su fotografije legalno kupljene, iako ih je ona objavila na svom Instagram profilu.

Većina korisnika društvenih mreža i ne zna da kada prihvati uslove korišćenja mreže, zapravo i sav sadržaj koji objave postaje vlasništvo te mreže.

Društvene mreže kao što je Instagram, Facebook i Snapchat zapravo zarađuju od prodaje reklamnog prostora oglašivačima, koji koriste vaše podatke i interesovanja kako bi vam prikazali relevantne oglase i reklame (Target advertasing).

Facebook je u neku ruku i najmoćnija marketing agencija na svetu, sa obrtom od oko osamdeset milijardi dolara godišnje – samo od reklama.

Imajući u vidu da skoro niko od korisnika društvenih mreža ne čita uslove korišćenja, sa sigurnošću možemo reći da sadržaj na vašem nalogu – nije više vaš.

Povezani tekstovi