Grejanje u više od 300.000 beogradskih stanova se odvija bez većih problema, saopštile su Beogradske elektrane. Više od 300 specijalizovanih ekipa Elektrana svakodnevno dežuraju, a eventualni kvarovi se otklonjaju u roku od nekoliko sati. Međutim, probleme sa grejanjem zbog kvara na toplovodu imaju građani na nekoliko lokacija.

Korisnici iz Borske ulice, od broja 9 do broja 13, kao i stanari iz ulice Darinke Radović (brojevi od 25 do 29, kao i 37 i 39), su zbog kvara juče ostali bez grejanja.

Zbog neplaćanja računa za struju korisnici iz ulice Maršala Birjuzova 21, Primorske 12 i Uskočke 7 su takođe ostali bez grejanja. Naime Elektrodistribucija Beograd je zbog neizmirenih obaveza skinula brojilo u podstanici. Zbog curenja vode iz instalacija hladni radijatori bili su i u stanovima u ulici Matice srpske 81. U Elektranama ističu da je otklanjanje kvara obaveza izvođača radova jer su instalacije u garantnom roku.

Telefoni Dispečerskog centra na koje građani mogu da prijave reklamacije su 2093-100 za curenje na instalacijama, i 2093-011 za loš kvalitet grejanja. Svoje žalbe građani mogu da upute i preko Beokom servisa na besplatan telefon 0800-110-011. Dispečeri na ovom broju dežuraju svakodnevno od 7 do 22 časa, ali se poruke mogu ostaviti i van radnog vremena. Građani samo treba da ostave svoje ime i prezime, broj telefona, adresu i broj stana i već sutradan će biti pozvani radi dopunskih objašnjenja.

Žalbe se Beokomu mogu dostaviti i putem zvaničnog sajta grada Beograda www.beograd.rs ili elektronskom poštom na adresu [email protected].

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari