Na štandu Belgrade Beer Festa na Trgu Nikole Pašića okupili su se juče predstavnici više institucija i kompanija kako bi ubacivanjem prikupljenih limenki u reciklažni kontejner pružili podršku kampanji „Biram da recikliram“.


– Ovo je društveno odgovorna kampanja i beogradski festival piva, kao najveća manifestacija ovog tipa u regionu, potrudio se da pored zabavnog dela učini i nešto više za Srbiju. Za početak, sve škole će dobiti kontejnere za reciklažu limenki. Želimo da razvijemo društvenu odgovornost svih, a ne samo onih koji piju pivo. Do danas su skupljene desetine hiljada limenki, i to je veliko ohrabrenje da će akcija uspeti. Reciklaža nije samo društveno već je i ekonomsko pitanje, limenke se mnogo puta mogu reciklirati, a zatim vratiti u upotrebu što predstavlja znatnu uštedu za zemlju kao što je Srbija – rekao je ministar trgovine i usluga Slobodan Milosavljević.

Zamenik ambasadora Velike Britanije Bil Longhurst složio se sa Milosavljevićem da recikliranje nije samo ekološka nego i ekonomska kategorija, jer što se više reciklira to se manje koriste prirodna dobra što je bitno kako za životnu sredinu, tako i za ekonomiju. Prema rečima Longhursta, najvažnije je uticati na svest građana, a manifestacije kao što je beogradski festival piva, prava su prilika. Jučerašnju kampanju su svojim prisustvom podržali i Radmila Lazarević, direktorka marketinga BIP-a, Nikola Šućur iz Ujedinjenih Srpskih Pivara, Srđan Lazović, direktor za korporativne i regulatorne poslove British American Tobacco, i Ivan Ivačković iz Beogradske kulturne mreže.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari