Društvene mreže oduševljene Lidlovim projektom „Hoćeš da menjamo mesta?“ 1Foto: Promo

Kompanija Lidl, poznata po identifikaciji i rešavanju društvenih problema, još jednom je oduševila građane Srbije.

Svojom novom kampanjom „Hoćeš da menjamo mesta?“, kroz seriju edukativnih videa na društvenim mrežama, Lidl šalje snažnu poruku javnosti i poziva na savesnije ponašanje prema osobama sa invaliditetom.

Kako i sami komuniciraju na svom Instagram i Fejsbuk profilu gde su snimci inicijalno objavljeni, i ovaj diskontni lanac, kao i mnoge druge kompanije, susreće se sa problemom bahatog parkiranja, odnosno, tužnom činjenicom da se na parking mesta rezervisana za osobe sa invaliditetom, vrlo često parkiraju nesavesni vozači pod izgovorom da im treba „samo pet minuta“.

Lidl je zajedno sa partnerom, Nacionalnom organizacijom osoba sa invaliditetom Srbije (NOOIS), rešio da stane na put bahatim vozačima.

Putem bilborda na prodavnicama i serije edukativnih videa sa ambasadorima, Lidl želi da skrene pažnju javnosti na značaj parking mesta za osobe sa invaliditetom, dok će u nameri da nesavesnim vozačima stavi do znanja da su parkirali na nedozvoljeno parking mesto ispred Lidl prodavnica koje je nekom drugom neuporedivo više potrebno, rešio da na jasan način to i iskomunicira.

Naime, neobazrive i nepropisno parkirane vozače, po završetku kupovine, dočekaće neprijatno iskustvo u vidu obaveštenja i poruke: Hoćeš da menjamo mesta?

Pomeri se s mesta! Hengeri na retrovizorima vozila na Lidl parkinzima, kao i postavljeni flajeri za brisačima sa ovim porukama ukazuju na „grešku“ i edukuju vozače o potrebama osoba sa invaliditetom, kao i značaju parking mesta na kojima su oni nepropisno parkirani.

Kao učesnici u projektu, u videima se pojavljuju osobe koje iz ličnog iskustva mogu da posvedoče nemaru, neosvešćenosti i nerazumevanju najvećeg dela javnosti koji osobe sa invaliditetom dovode u znatno neprijatniju poziciju.

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 11.550 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 30 zemalja sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 63 prodavnice u 35 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. i 2022 godinu.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari