Prema rečima direktora Kompanije „Bambi-Banat“, Miroslava Miletića, od početka godine ostvaren je izuzetan rast prodaje, kako u Srbiji, tako i na izvoznim tržištima. „Na tržistu Srbije prodaja je bila 2,3 milijarde dinara, što je rast od 21 odsto.

Ukupna vrednost izvoza iznosila je 5,6 miliona evra, što je za pet odsto više nego u istom periodu prošle godine – kazao je on i dodao da je krajem 2009. godine počeo oporavak tržista, a da se u 2010. godini oseća postepeni oporavak pojedinih konditora. Proizvodi su se najviše prodavali na tržištu regiona, gde odlazi 80 odsto izvoza, ali i na tržistu SAD, Kanade i Australije – naveo je Miletić i dodao da je prošle godine Bambi na tržište lansirao 24 nova proizvoda, a da je najjaci brend i dalje „plazma“ sa tržišnim učešćem od 54 odsto u tvrdom keksu. Predsednik Upravnog odbora“Bambi-Banata Rade Pribićević, kazao je da će ove godine u poboljšanje proizvodnje ta kompanija uložiti 3,4 miliona evra. Ta sredstva biće usmerena na održavanje kvaliteta, uštedu energije, poboljšanje skladištenja i obnavljanje opreme, a u planu je da u drugoj polovini godine počnu proizvodnju bele čokolade, pošto je prozvodnja crne čokolade imala veliki uspeh na tržištu – kazao je on. Govoreći o dugovanjima i odnosu trgovaca i proizvođača, Miletić je rekao da je sada situacija mnogo bolja nego što je bila prošle godine. „Bambi -Banat“ zapošljava 1.160 radnika i da su njihove zarade stabilne i redovne, dodajući da je prosečna neto plata radnika oko 38.000 dinara.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari