Koka-Kola je poznata po tome što uoči i tokom novogodišnjih praznika sprovodi intenzivne marketinške kampanje. Znamo da je još 1931. kroz jednu od takvih promocija nastao i lik Deda Mraza kakvim ga danas poznajemo. Naredne godine će biti obeležene i dve decenije od pokretanja Koka-Kolinog novogodišnjeg karavana, koji je stizao i do Srbije. Kakva komunikaciona strategija je pripremljena za predstojeće praznike, da li će osim prepoznatljivih reklamnih spotova i grafičkih rešenja biti i nekih akcija.

– Svesni smo da naši potrošači očekuju mnogo od našeg brenda, pogotovo pred novogodišnje praznike, kada mnogi kažu da euforija započinje „kad se zavrti Koka-Kola reklama“. Zato imamo veliku odgovornost da ta očekivanja i ispunimo, a za nas je to izazov u kojem svakodnevno uživamo. Ove godine za naše potrošače smo spremili nagradnu igru u kojoj mogu osvojiti igračke zamenom promotivnih zatvarača – kaže Danijela Drenjaković, marketing activation manage iz firme Berlen, potkompanije Koka-Kole za Srbiju i Crnu Goru.

Ona ističe da je Koka-Kola prepoznatljiva kao brend koji širi optimizam, a tokom godina izgrađen je poseban pristup komuniciranja sa potrošačima koji se zasniva na emotivnim porukama koje se tiču suštinskih promena u društvu. „Potrošači danas ostaju verni brendovima sa pričom i emocijom, brendovima koji imaju posebno značenje u njihovom životu. Upravo je inovativnost ono zahvaljujući čemu je Koka-Kola i 127 godina od nastanka planetarno popularna“, objašnjava naša sagovornica.

Osim filozofije širenja radosti, Koka-Kola se dokazala i kroz akcije kojima doprinosi zajednicama gde je prisutna, a tako je i sa Srbijom. „Ove godine, kada su poplave pogodile našu zemlju, znali smo da moramo brzo da reagujemo i pomognemo ljudima u poplavljenim područjima. U Srbiji smo obezbedili više od 1,1 milion dolara pomoći, a deo tog novca obezbeđen je i otkazivanjem i preusmeravanjem budžeta reklamnih kampanja i promotivnih aktivnosti svih brendova“, kaže Danijela.

Dodaje da treba pomenuti i volonterizam zaposlenih u kompaniji koji su odmah uključili i stavili na raspolaganje iz oblasti organizacije i komunikacija. Uz pomoć volontera formiran je Info centar Crvenog krsta Beograda, zahvaljujući kojem je olakšan rad prihvatnih centara i evidentiranje evakuisanih.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari