Er Srbija: Ne transformišemo se u lou kost

Ostavite komentar


  1. Ne transformisu se u low cost? Znaci naplatu za check-in na aerodromu imaju regularne kompanije? Naplatu izbora mesta isto? Smanjenje kvaliteta obroka i ponude pica tokom leta nije put ka low-cost filozofiji? Da ne letim svako malo pa da me prevedete zednog preko vode…

  2. Nikoga ovakav razvoj dogadjaja ne iznenadjuje. Rec je o klasicnim koracima koje svuda u svetu primenjuju unajmljeni menadzeri kada se vlasnici ne razumeju u posao, a ne zele vise da trpaju kes kao da ga ima neograniceno. U samom startu donet je citav niz losih odluka, od izabranog ultranacionalnog brendinga usred sitnicavog Balkana (uporedite madjarski Wizzair) do cinjenice da su unakazena vec postojeca trzista i obicaji jer australijskoj vrhuski nije bila poznata evropska klijentela. Sve posle toga je agonija propasti u kojoj menadzment dobija basnoslovne plate a kompanija hrli u propast. Sada te svoje neuspehe predstavljaju kao nuznosti trzisnog poslovanja a gazda neznalica guta to i i dalje im daje plate merene desetinama hiljada dolara umesto da ih najuri.

  3. To nema nigde da manjinski vlasnik kompanije vodi glavnu rec, upravlja i p
    Prilagodjava program rada kompanije svojim interesima. Etihad je pred bankrotom . Nema toga u mentalitetu arapa da ce pokriti gubitke iz 2016 godine od gotovo 2 milijarde dolara. Srbiji brisi iz tog zagrljaja, u tho bad to enema circa za teen. Srbija ima kadrove da nose posao aircariera.

  4. Mrs Brnabić, vi niste čuli da postoji Air Serbia? To je avio kompanija. Nacionalna, privatna firma. Sa 2000 zaposlenih i bosansko-australijskim menadžmentom koji ima iskustva jedino sa ovcama a ne sa avionima? Vreme je da odete da ih upoznate

  5. Ne g. Premijerka, niste dobro obavesteni od strane vaseg Mentora – ta kompanije ne posluje "pozitivno i trzisno", vec ili posluje pozitivno uz MILIONSKE donacije drzave, od starta pa do danas, ili posluje trzisno, ali onda sa istim tolikim .

    A ja to znam jer im ja finansiram te gubitke, sva godine sve vise, proverite cifre. Ja, zajedno sa ostalim gradjanima srbije.

  6. Samo potvdjuju zasto vise ne letim sa ovom smejurijom od avio kompanije.

  7. Kada nastane pogrešan poslovni potez,pa se tome pridoda još mešanje politike radi zataškavanja . Samo poslovna saradnja saAL Italijom donela im gubitke preko jedne milijarde,naravno sada svi kijaju da se gubici nadoknade .Ovde je blago rečeno početak haosa, tumbaju ,po kompaniji premeštaju ,nove sistematizacije ,ukidanje radnih mesta ,nametanje silom da se radi i što ne moze po zakonu. Strava ,idete na odmor kad vam oni kazu . Ovo sasznaje je od mojih drugara koji rade tamo a moraju da ćute ,lete glave ko konfete ako neko se požali.Hvala Bogu pobegoh odatle pre više od 10 godina.

  8. Evo epizode od cetvrtka sa Air Serbia: Tokom procesa kupovine karte za mog sina za Maltu nude se 4 ekonomske tarife, svaka sa uključenim prtljagom (23kg). Odaberem, platim, odštampam kartu, uradim elektronski boarding pass (da ne bi platio 30 eur) i dođemo na aerodrom. Oni kažu: morate da platite prtljag, pogledajte pdf koji smo vam poslali (detalji o letu), tamo piše prtljag:nil. Uveravam ih da je bilo ponuđeno 23 kg, oni ne popuštaju, platim 60 eur, tiho su rekli da mogu da se žališ. Vratim se kući, pogledam još jednom tarife, zovem kontakt centar, oni kažu znamo za problem, podnesite odštetni zahtev. To sam uradio i sada čekam. Pitam se samo koliko ljudi plaća, a koliko se žali. Pored nas je jedna gospođa morala da plati 30.000 rsd za 4 putnika i 4 torbe u jednom pravcu, pitam se da li će se žaliti i da li zna da je ovo prevara i obmana putnika.

  9. Žalosno je da Air Serbia, i pored tolikih subvencija države, potpuno neopravdanih, naravno, posluje na taj način. Sve to plaćamo mi, poreski obveznici. Država im još pride oprosti dug prema aerodromu Nikola Tesla!? Znači ja uredno platim aerodromsku taksu kupovinom karte, pa posle, nema veze… Pre par dana im nije radio web site te nisam mogao da kupim kartu online. Pozovem ih i uredno mi naplate 20 evra uslugu telefonske kupovine. Neverovatni šarlatani. Treba da ih je sramota, zajedno sa vrhovnim mentorom koji trpa naše pare u džepove menadžmenta

  10. Ovde samo prepucavanje iz DS i SNS.Posten covek nema vremena da gubi svoje vreme i ovde ostavlja komentare.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bisera Veletanlić, muzičarka

Danas je list koji je društvu apsolutno neophodan. Šteta što nema više listova poput Danasa.