Ko je krivac za kvar lokomotive na železničkoj liniji Beograd-Bar: Ministar krivi železničare, oni svaljuju na njega

Ostavite komentar


  1. Prvo su razbili Železnicu na sastavne delove, a sada bi da i te delove unište.
    Zločin je šta je SNS uradio sa Železnicom.

  2. Šta čekaju dronovi…?
    Brzo sa njima na lice mesta i da prate svaku, (od dve 🙂 ) kompozicije sa kojima raspolažemo .
    🙂

  3. 2015-2018 otpušteno 50% radnika koni su održavali lokomitive.Depo u Novom Sadu zatviren posle 110g postojanja (izgradila ga Austro Ugarska),radnuci su naterani da potpušu „dobrovoljni otkaz“ inače bi dobili otkaz bez otpremnine.Svi „ruski“ vozovi plavi i crveni nemaju sigurnosnu opremu.Sad kupuju od Hrvatske iako je Ei to proizveo još 2010g.Ja sam postao tehnološki višak krajem 2018g sa 38g staža i 55g života.2019 su me prisilno NSZ penzionisali u pre vremenu penziju moju nisam tražio sa umanjenjem penzije od 18%.Čak su u sred vanrednig stanha zbig virusa mi ukinuli i zdravstveno osiguranhe.A 80% pruga u Srbini nebezbedno (bio u komisiji za bezbednost pruga u Srbiji više puta).

  4. Ranđelović štiti nesposobno i neškolovano rukovodstvo, tako da se pravi još veća sprdnja, mašinovode su prepuštene sami sebi, odavno ne postoji odgovarajući rukovodeći kadar…

  5. Da, da, niko nije kriv, samo ljudi koji su bili dovoljno naivni da kupe kartu.

  6. Pre toga nam je železnica bila divna. Alo ste protiv ove vlasti, ne morate da lupate gluposti.

  7. Sto niste stavili sliku Lokomotive. Prva je slika putnucke Garniture . Ona ne Vuce putnucke vagone. Postavite sliku Lokomotive koja se pokvarila . Da se vidim u kakvom je stanju.

  8. Visegodisnje leglo kriminala u ovom javnom preduzecu na najodgovornim mestima su kadrovi iz SPS-a, kofercici se tu pune odavno…

  9. Neka ministar vidi sliku zeleznice kakvu su napravili.razbucali suradnike a ostavili su administraciju i sada neka se zapitaju ko je odgovoran.i dali ce neko biti kriv da od jednog preduzeca pravite cetri na leda gradana.

  10. Od 1979 god.do penzije,sreo sam na železnici nekoliko inženjera „od struke“ (gradjevinske,mašinske,saobraćajne),većina su bili tkzv „salonski“ inženjeri ili karijeristi,kako se kaže drugačije,ee onda su došli menadžeri svih profila i preuzeli rukovodjenje od najviših do najnižih delova firme,kad na sve ovo dodamo i političare,koji su kod nas nezaobilazni u svemu,onda je slika potpuno jasna..idemo dalje..

  11. Kriva je Z.Mihajlovic, jer je doskora vodila i to Ministarstvo i samo muljala!!!

  12. Najzahtevniji deo pruge sa 90 tunela,3 velika mosta,klizistem,kanjonom reke Lim odrzava u proseku dva radnika ZOP na koje dodju jos dva sefa ,KM je rasturen,remont nije bio 40 godina,od 16 stanica izmedju Uzica i Prijepolja zaposednuto je 3,sluzbeno auto nema nijedna strucna sluzba dok sefovi u Kraljevu imaju po dva,Barsku prugu su dali u nadleznost Kraljevu koje nema nijednog diplomiranog ing.a pruga im je elektrificirana pre 10 godina,starost tmd je po 40 godina a starost radoika oko 60,rukovodeci kadar u Uzicu,Kraljevu i Beogradu je brojniji od kadra na terenu….sta jos hocete.

  13. Propast zeleznice je nastao kad su izjednacili privatne fakultete sa drzavnim fakultetima. Bivse vise skole sad su specijalisticke studije koje nije zavrsio samo onaj koji ih nije upisao. Izmisljene visoke skole u zrenjaninu,nisu, blacama. Ti kadrovi sada drmaju zeleznicom.

  14. Dragan Randjelovic clan upravnog odbora sa srednjom skolom,,,dobio trosoban stan zbog izgradnje brze pruge,a u zemunskom polju zadrzao stari stan.postavljen na tu funkciju da zastiti rukovodstvo. Dokle ce se priznavati diplome sumnjivih visokih skola iz Zrenhanina,Blaca, cak iz nekadada cenjene Vise Zeleznicke skole . Te skole ne zavrsesamo oni koji ih nisu upisali.skolovani kadrovi napustaju preduzece jer su im nadredjeni ljudi koji su diplomirali u 40,50 ili60 godini zivota.

  15. ispravnost lokomotiva, radovi na prugama , u vagonima kao da 1941 godina , prljavo neoprano ..tapacirung iz 70tih godina , a akcenat na higijenu , zdravstvenu kulturu ..da li se neko pita ,kada i kako i ko je oprao one vagone, jastuci u kuset kolima crni puni fleka, leglo zaraza , korone, i ko zna cega drugog ..ima li neko pojma o tome …

  16. Zasto je trebalo cetri sata da stignes lokomotiva iz Uzica? Pitali se minister? Zasto sto je brzina od Uzica do Brodareva u proseku 35km!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 26. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelisaveta Seka Sablić, glumica

Čitam Danas jer se ne bavi tabloidnim lažima.