Standardne kreditne kartice pružaju uglavnom iste usluge, ali Telenor banka u svojoj ponudi ima prvu onlajn kreditnu liniju. Jedinstvena je po tome što sadrži tri proizvoda u jednom. Može se koristiti kao revolving kreditna kartica, kao kredit za refinansiranje postojećih obaveza uz dodatna pristupačna sredstva za potrošnju, ili za bezkartična onlajn plaćanja, kao što su računi za Infostan, ili za utrošenu električnu energiju.

P { text-indent: 2.5cm; margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 150%; widows: 2; orphans: 2; }P.western { font-family: „YHelvetica“; font-size: 12pt; }P.cjk { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 12pt; }P.ctl { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 10pt; }

 Posebnost ove kartice ogleda se u tome što ne morate da primate platu preko Telenor banke da biste je imali. Uz kreditni limit od milion dinara i maksimalni grejs period od 45 dana, ova kreditna linija ide korak dalje i omogućava onlajn plaćanja putem internet, ili mobilne aplikacije sa vašeg kreditnog računa. Kao kredit za refinansiranje, ova kreditna linija omogućava otplatu refinansiranog iznosa po revolving modelu, ili na više rata. Minimalan iznos za otplatu je pet odsto od ostatka duga, ili hiljadu dinara – kaže Marko Carević, direktor marketinga Telenor banke i podseća da se mesečna dugovanja naplaćuju direktno sa tekućeg računa klijenta.

Ukazuje i na to da se, ukoliko se plaćanja obavljaju posredstvom „Računi na klik“ usluge, transakcija sredstava vrši bez provizije. „Na raspolaganju su i interna, ili eksterna, plaćanja na drugi račun u Telenor, ili bilo kojoj drugoj banci, zatim interni prenos na tekući račun. Osim toga, novac se može slati na imejl ili mobilni telefon i to uz niže provizije“, ističe Carević.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari