Broj turista u Srbiji iz godine u godinu je sve veći, a država će nastaviti da podstiče tu granu, između ostalog, i ulaganjem u infrastrukturu. Privatizovaćemo i modernizovaćemo veliki broj banja, a početak izgradnje Beograda na vodi pružiće nešto potpuno drugačije u odnosu na ono što ima Srbija, ali i region. Uz to, očekujemo da će razvoj putne i železničke infrastrukture u narednim godinama napraviti bolje uslove za razvoj turizma. Istina je da Srbija nema more, ali nemaju ga ni Austrija ni Švajcarska. Srbija zato ima najlepše reke, planine i banje i može radom i marljivošću da privlači turiste iz celog sveta, ali i domaće jer mnogi Srbi nisu posetili sjajne destinacije koje naša zemlja nudi – rekao je juče premijer Srbije Aleksandar Vučić otvarajući Sajam turizma u Beogradu, jednu od najvećih regionalnih smotri u toj graniu koja je ove godine okupila 1.100 izlagača iz 50 zemalja.

„Pred turizmom je velika budućnost, ali ćemo morati da radimo mnogo više nego do sada“, kazao je premijer dodajući da Srbije ima u pojedinim svetskim turističkim vodičima, ali ne i u svim najvažnijim i da to mora da se promeni.

Na otvaranju Sajma potpisan je i memorandum o razumevanju i saradnji u oblasti turizma između srpskog Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija o Sekretarijata za turizam i kulturu Abu Dabija, zemlje partnera na ovogodišnjem Sajmu, a koji bi trebalo da poveća broj turista iz te zemlje u Srbiji.

U prisustvu mnogobrojnih domaćih i inostranih zvaničnika i diplomatskih predstavnika, Vučić je zahvalio predstavnicima Abu Dabija što su došli u Beograd ističući da se nada da će ubuduće što više turista iz Srbije otići u tu arapsku zemlju, ali da će i veći broj Emiraćana imati priliku da uživa u gostoprimstvu i lepoti Srbije.

Na Sajmu je juče potpisan i protokol o saradnji turističkih organizacija Beograda i Podgorice, kojim se nastavlja dugogodišnja uspešna saradnja dva grada.

Gradski menadžer Goran Vesić istakao je da je taj sporazum u skladu sa politikom Vlade Srbije da se sa Crnom Gorom, Makedonijom i ostalim susednim zemljama zajednički promovišu naši turistički potencijali. Prema njegovim rečima, Crna Gora i Srbija su kompatibilne i zajedno mogu mnogo da ponude turistima. 
Vesić je naveo da će Beograd takav sporazum potpisati i sa drugim gradovima iz regiona, jer, kako je ocenio, postoje veliki potencijali u kongresnom, sportskom, verskom i zdravstvenom turizmu, saopštila je Gradska služba za informisanje. 

Inače, Sajam turzma i ove godine objedinjuje više smotri pa se u isto vreme održavaju i Sajam vina, Sajam hotelsko ugostiteljske opreme i Sajam suvenira. Izložbeni prostor na beogradskom sajmu za posetioce će biti otvoren do nedelje 22. februara.

Hoteli Mona nude specijalne popuste

Tokom trajanja sajma, hoteli Mona ponudili su specijalne pakete sa popustima. Posetioci koji sada rezervišu boravak četiri noći duže tokom leta, dobiće čak 30 odsto popusta. Promotivni paket traje do 1. marta, a nakon toga rana rezervacija sa 20 odsto popusta aktuelna je do kraja aprila, kaže za Danas izvršni direktor kompanije Hotel Mona Menagement, Ivan Vitorović. – U hotelu Zlatibor tokom marta i u prvoj polovini aprila renoviramo wellness centar, u šta ćemo investirati oko 450.000 evra. Gostima će već za prvomajske praznike biti na raspolaganju celokupni renovirani ambijent sa novim sadržajima na 1.200 kvadratnih metara, a sve će to biti ispraćeno novim konceptom usluga tretmana lica i tela- ističe Vitorović. On dodaje da je 2014. završena sa odličnim rezultatima u svim njihovim hotelima. – Hotel Mona Zlatibor beleži prosečnu popunjenost od 70 odsto u prošloj godini, hotel Argo 81 odsto, dok je hotel Javor zabeležio popunjenost od 65 odsto. Sezona je krenula izvanredno, pa u januaru i februaru u planinskim centrima beležimo rekordnu posećenost. Tako je u našim hotelima na Zlatiboru više od 90 odsto popunjenih kapaciteta, a na Javoru 85 procenata – objašnjava Vitorović. I. N.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari