Uskoro stižu automobili bez zadnjeg stakla

Ostavite komentar


  1. Следећи за укидање су бочни прозори, а за крај ветробранско стакло. Што би рекао Флојд из „Националне класе до 785 ццм“ : „Који ће ми ?“. Прво су почели са укидањем банкнота. Ово је логичан наставак.

  2. По мени ово је било очекивано. Већ годинама нови аутомобили се праве са високим задњим крајем, широким стубовима и неупотребљивим задњим прозорчићем на који се некада и не види низак ауто који је непосредно иза вас. Данас се искусни возачи паркирају у назад напамет и уз помоћ паркинг сензора. Неискуснима је то немогућа мисија. Вожња у рикверц на дужу релацију( ушли сте у тесну једносмерну улицу која је из неког разлога блокирана) уз помоћ камере је спора и дуго траје. Данас мало возача и зна да вози у рикверц.

  3. Ono kao…mozda i ima smisla, siri ugao lepse se vidi….uvek neko nazad sedi ili se ne vidi lepo…

  4. Glupost! Pa i u lovačkim avionima još uvek postoje kasični retrovizori, pa je i samo staklo postavljeno tako, da pilot može da okrene glavu, i pogleda iza sebe, bukvalno u rep aviona!

  5. Ма да, шта ће нам и светлост… И остале прозоре уклонити! Само у екране да гледамо, зарад здравља очију. Иначе камера не може да се постави ако се не избаци прозор. Каква логика!

Ostavite komentar


Auto

Naslovna strana

Naslovna strana za 11. i 12. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Slobodan Georgiev, novinar

Danas čitam od prvog broja. Kada se pojavio ’97. posle protesta izgledao je kao nešto što nam treba i ostao je tu sve ove godine.