Prikupite lead-ove uz pomoć Sales Snap alata za marketing automatizaciju 1Foto: Promo/Sales snap

Lead generation, odnosno, generisanje potencijalnih klijenata je jedna od fundamentalnih funkcija unutar uspešne marketing kampanje. Generisanje potencijalnih klijenata odnosi se na proces traženja ljudi koji bi mogli biti potencijalno zainteresovani za vašu uslugu i stupanje u kontakt sa njima radi dalje komunikacije i konverzije.

To je proces kojim se utiče na interesovanje potencijalnih kupaca u cilju povećanja buduće prodaje i kao takav predstavlja ključni deo procesa prodaje mnogih kompanija. Sales Snap alat za marketing automatizaciju ima posebno dizajnirane aktivacije za tu svrhu.

Potencijalni klijent, odnosno lead, je svako ko je pokazao bilo kakvo interesovanje za proizvode ili usluge kompanije, ali još uvek nije obavio kupovinu. To interesovanje ih čini potencijalnim kupcima sa kojima kompanija još nije poslovala, ali koji su dali razlog da verujemo da bi to želeli u budućnosti.

Iskoristite digitalne resurse za bolju prodaju

Digitalno doba je umnogome olakšalo kompanijama da istražuju i razumeju svoje potencijale. Razumevanjem želja i potreba svojih ciljnih kupaca, kompanije mogu da prilagode informacije kako bi ih bolje privukle, kao i da kvalifikuju sve potencijalne klijente na osnovu različitih faktora. Za kompanije je sve važnije da ne samo generišu nove potencijalne klijente, već i da razvijaju i neguju odnose sa njima.

Uspešno generisanje potencijalnih klijenata se više ne meri jednostavno na osnovu količine potencijalnih klijenata koje kompanija stekne. Potencijalni klijenti sada mogu da se prate, nadgledaju i rangiraju pomoću raznih metrika generisanja potencijalnih klijenata.

Sales Snap alat vam olakšava prikupljanje lead-ova

Sales Snap je all-in-one alat za automatizaciju marketinga i prodaje, odnosno CRM koji kombinuje nekoliko funkcija koje su vam potrebne za uspešno generisanje potencijalnih klijenata. Jedna od glavnih funkcija unutar Sales Snap alata je upravljanje potencijalnim klijentima i njihovo konvertovanje u kupca. Podaci o klijentima su srž automatizacije marketinga, a upotreba podataka o kontaktu je u osnovi ciljanja potencijalnih klijenata i segmentacije.

Prijemčiv i moderan izgled vašeg sajta je svakako veoma važan i doprinosi vašoj celokupnoj marketing strategiji, ali je takođe veoma važno da imate strategiju privlačenja kupaca u sledećoj fazi sa ciljem da ih zadržite što duže i motivišete na određenu aktivnost. Iz tog razloga su interaktivne igrice koje vam omogućava Sales Snap alat za marketing automatizaciju odličan način da angažujete posetioce i istovremeno prikupite lea-ove, odnosno vredne potencijalne klijente.

Jedan od glavnih načina na koji Sales Snap generiše lead-ove je pomoću gemifikacije, odnosno igara za aktivaciju. Pomoću zabavnih igrica kao što su greb igra, kolo sreće, igra memorije i mnoge druge imate mogućnost da generišete potencijalne klijenate, a na vama je da izaberete personalizovanu gamifikaciju.

Aktivacije ovog tipa su veoma interesantne i atraktivne jer na potpuno neinvazivan način angažuju ljude na vašem sajtu. Njihov angažman se podstiče nekom nagradom koju dobiju u vidu popusta ili nekog drugog benefita koji ste spremni da ponudite, a vi zauzvrat dobijate sve potrebne podatke na osnovu kojih možete dalje graditi odnos sa njima pomoću drugih funkcija unutar Sales Snap alata. Još jedna prednost gemifikacije je to što se aktivacije mogu dizajnirati da budu atraktivne, brze su i efikasne, a rezultati su merljivi i možete u kratkom vremenskom roku da ih ostvarite.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari